هشدارهای انتظامی پلیس قم پیرامون سرقت خودرو

جانشین فرماندهی انتظامی استان با توجه به قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی و حجم مسافرت ها، هشدارهای انتظامی را پیرامون سرقت خودرو به رانندگان و مسافران نوروزی ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هشدارهای انتظامی پلیس قم پیرامون سرقت خودرو

سرهنگ" " صیاد درویشی" با اشاره به اینکه اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنید اظهار کرد: اتومبیل خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارید نگذارید و از به جای گذاشتن سوئیچ اتومبیل خود بر روی آن جداً بپرهیزید .
سرهنگ درویشی ادامه داد: در حین گردش و تفریح اتومبیل خود را در مکانی امن و حتی‌المقدور در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: در زمان ورود و خروج از پارکینگ ابتدا خودرو را خاموش و سوئیچ را برداشته سپس درب پارکینگ را باز و یا ببندید.
وی بیان داشت: چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ منزل پارک می‌کنید از قفل بودن درب‌های آن مطمئن شوید و در هنگام وقوع حادثه و مراجعه به مراکز درمانی خونسردی خود را حفظ و در صورت ترک اتومبیل نکات ایمنی را رعایت کنید .
سرهنگ درویشی اعلام کرد: در هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید .
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن سند، کارت و سایر اوراق شناسایی و اموال با ارزش در داخل آن خودداری کنید.
سرهنگ درویشی هشدار داد: از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران ناشناس امتناع‌ ورزید، ممکن است قصد مسموم کردن شما را داشته باشند .
جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در صورت خراب شدن وسیله نقلیه خود سعی کنید خودرو را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و ناشناس نسپارید چون امکان ساختن سوئیچ آن و سپس سرقت خودرو بسیار زیاد است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار