فرمانده پلیس راه کشور؛ استراحتگاه های بین راهی ظرفیت معرفی جاذبه ها مناطق و کاهش دهنده تصادفات

قاین(پانا) - فرمانده پلیس راه کشور به نقش مهم استراحتگاه های بین راهی در تصادف های جاده ای اشاره کرد و گفت: این توقفگاه های زودبازده و کم هزینه علاوه بر درآمدزایی برای اهالی این مناطق ،ظرفیتی برای معرفی جاذبه ها و صنایع دستی مناطق مختلف کشور می باشد و همچنین باعث کاهش تصادفات جاده ای می شود.

کد مطلب: ۹۰۴۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده پلیس راه کشور؛ استراحتگاه های بین راهی ظرفیت معرفی جاذبه ها مناطق و کاهش دهنده تصادفات

سردار محمد حسین حمیدی فرمانده پلیس راه کشور در حاشیه بازدید از بازارچه نوروزی خضری دشت بیاض با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی رانندگان، علت 40 درصد از فوتی های کشور است ، گفت : هدف پلیس از ایجاد این توقفگاه ها تجدید قوا و کاهش واژگونی خودرو ها و تصادفات جاده ای است .

سردار حمیدی به نقش مهم استراحتگاه های بین راهی در تصادف های جاده ای اشاره کرد و گفت: این توقفگاه های زودبازده و کم هزینه علاوه بر درآمدزایی برای اهالی این مناطق ظرفیتی برای معرفی جاذبه ها و صنایع دستی مناطق مختلف کشور می باشد.

وی افزود: در کل کشور 1000 توقفگاه برپاشده که از این تعداد 30 توقفگاه در محدوده استان خراسان جنوبی واقع شده است.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه حدود 2 سال است که این بازارچه ها باعث توقف رانندگان می شود، گفت: از تمام استانداران، فرمانداران و مسئولان محلی می خواهم با ایجاد این غرفه ها، در امر جلوگیری از تصادفات، با پلیس همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار