محید مظفری: غلامرضا تختی فیلمی نوستالژیک و قابل باور است

تهران (پانا) - شب گذشته (پنجشنبه، 9 فرودین) اکران مردمی فیلم غلامرضا تختی با حضور جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
محید مظفری: غلامرضا تختی فیلمی نوستالژیک و قابل باور است

پیش از آغاز نمایش فیلم، مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به سیل‌های اخیر رخ داده در کشورمان، اظهار کرد: «طی چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناخوشایندی بودیم و متاسفانه بسیاری از هموطنان‌مان را از دست دادیم بنابراین این مساله را تسلیت می‌گویم.»

او در ادامه درباره جزئیات فیلم غلامرضا تختی نیز گفت: «غلامرضا تختی فیلم خوش ساختی است و قطعا برای من و افرادی هم سن من نوستالژیک است. به ویژه اینکه من در دوره‌ای کشتی می‌گرفتم و قهرمان ما جهان پهلوان تختی بود. بسیاری از جوانان آن دوره به واسطه او به کشتی اشتیاق پیدا می‌کردند، مثل دو دهه پیش که بسیاری از جوان‌ها به دلیل علاقه به علی دایی به فوتبال گرایش پیدا می‌کردند.»

او ادامه داد: «فیلم غلامرضا تختی بسیار قابل باور است و از نظر خط درام قصه خیلی درست دیده شده است. چند پلان در فیلم می‌بینید که مستند است و تشخیص این تصاویر با آنچه که فیلمبرداری شده، خیلی سخت است. طراحی صحنه، لباس، کارگردانی و بازی‌های این فیلم بسیار درست است.»

این بازدیگر سینما درباره بازی ماهورا الوند در این فیلم نیز گفت: «خانم الوند نیز در این فیلم خیلی خوب بازی کرده است. فکر می‌کنم نیاز است تا جوانان به دیدن چنین فیلمی بنشینند. این فیلم بخشی از تاریخ اجتماعی ما است و من فکر می‌کنم برای همه ما دیدن چنین فیلم‌هایی لازم است و نگاه ما را به گذشته بیشتر باز می‌کند.»

در ادامه ماهور الوند از بازیگران این فیلم سینمایی نیز در اظهارات کوتاهی گفت: «به همه هموطنان عزیزم بابت اتفاقات ناگوار چند وقت اخیرتسلیت می‌گویم و امیدوارم در ادامه سال، شاهد اتفاقات بهتری باشیم و روزهای خوبی را کنار هم داشته باشیم. امیدوارم از فیلم لذت ببرید.»

علیرضا گودرزی بازیگر نقش نوجوانی جهان پهلوان تختی نیز به حاضران در سالن خوش‌آمد گفت و آنها را به دیدن فیلم دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار