پیش بینی ورود ۱۵۰ هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم (پانا) - معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: پیش بینی ورود ۱۵۰ هزار خودروی سواری و ۱۰ هزار اتوبوس را به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان داریم.

کد مطلب: ۹۰۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی ورود ۱۵۰ هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

سید امیر سامع عصر دیروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به پارکینگ‌های این مسجد اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هکتار پارکینگ برای مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان فراهم می‌شود، باید زمین‌های این پارکینگ‌ها تملک شوند، چون این زمین‌ها کم کم در معرض ساخت و ساز قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید خودروهای سنگین خود را در اختیار شهرداری قم برای ایجاد پارکینگ در مسجد جمکران قرار بدهند، این پارکینگ‌ها به صورت شماره بندی هستند، پیش بینی حضور ۱۵۰ هزار خودروی سواری و ۱۰ هزار اتوبوس را به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان داریم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به صورت مردمی ایجاد می‌شود، این ایستگاه‌ها نیاز به یک خط آب دائمی دارند، اکنون تامین آب ایستگاه‌های صلواتی با تانکر صورت می‌گیرد، باید این ایستگاه‌ها پراکندگی مناسبی در بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته باشند.

سامع خاطرنشان کرد: هفت ستاد از شهرداری‌های مناطق قم در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران برپا می‌شوند و این ستادها به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار