بارندگی روزهای گذشته ۵ واحد مسکونی را در تبریز تخریب کرد

فرماندار تبریز: شهروندان مناطق در معرض سیل، تا روز ۱۳ فروردین در مدارس اسکان داده می شوند

تبریز (پانا) - فرماندار تبریز گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، شهروندان در معرض سیل محله شهید بهشتی تا روز ۱۳ فروردین در مدارس منطقه اسکان داده می شوند.

کد مطلب: ۹۰۴۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بارندگی روزهای گذشته ۵ واحد مسکونی را در تبریز تخریب کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که بارندگی روزهای گذشته ۵ واحد مسکونی را در تبریز تخریب کرد، گفت: به علت مسافرت ساکنان این واحدها، خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.
محمدباقر هنربر افزود : پنج واحد مسکونی تخریب شده در دامنه کوه واقع در خیابان عباسی انتهای کوی شهید بهشتی تبریز به صورت غیرمجاز ساخته شده بودند و به مرور زمان و در اثر نفوذ آب باران و تگرگ به پی ساختمان و سست شدن آن ریزش کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه بارشی شدیدتری آذربایجان شرقی را در بر خواهد گرفت بر این اساس آتشنشانی تبریز به واحدهای مسکونی جانبی واحدهای تخریب شده به صورت کتبی اعلام کرده تا واحدهای مسکونی خود را به طور موقت تخلیه کنند.

فرماندار تبریز در بازدید از محلات آسیب پذیر و در معرض سیل تبریز تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از شرایط جوی کشور در روزهای آینده، بایستی تمهیدات لازم از سوی تمامی دستگاههای اجرایی مربوطه شهرستان اتخاذ و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص سریعا انجام شود.
بهروز مهدوی از مردم منطقه تقاضا کرد به منظور تسریع در عملیات عمرانی و بازسازی منازل آسیب دیده، همکاری لازم را با مسئولین و نهادهای مربوطه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار