ستاره جنجالی استقلال دربی89 را از دست داد

تهران (پانا) - مدافع راست استقلال به دلیل مصدومیت به دربی تهران نخواهد رسید.

کد مطلب: ۹۰۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری که به دلیل مصدومیت چند بازی آخر استقلال را از دست داده بود به بازی با پرسپولیس هم نخواهد رسید.

وریا غفوری در بازی با العین مصدوم شد و نتوانست تا پایان بازی برای استقلال بازی کند. بعد از معاینات مشخص شد که همسترینگ این بازیکن آسیب دیده است و او در بازی با نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر هم غایب بود.
غفوری اما با شروع سال جدید به تمرین استقلال اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را ادامه داد اما چون این بازیکن از فرم آمادگی به دور بود و هنوز مصدومیتش به صورت صد در صد خوب نشده بود در نهایت کادرفنی استقلال ترجیح داد در بازی با پرسپولیس به این بازیکن استراحت بدهد.
وریا غفوری که زننده آخرین گل استقلال در دربی ها محسوب می شود امید اصلی شفر در پست دفاع راست بود اما حالا با اتفاقی که برای این بازیکن افتاده است او باید این بازی را بیرون بنشیند و تماشاگر عملکرد هم تیمی های خود در استادیوم آزادی باشد.
با این شرایط پژمان منتظری به پست دفاع راست استقلال منتقل می‌شود تا به محمد دانشگر و روزبه چشمی زوج پست دفاع وسط آبی‌ها را در بازی حساس برابر پرسپولیس تشکیل بدهند.
نکته جالب ماجرا این است که فرشاد محمدی مهر به عنوان تنها دفاع تخصصی استقلال نامش از لیست این تیم خارج شده است و او نمی تواند در بازی فردا برای آبی‌ها به میدان برود.

وینفرد شفر در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار