مهاجری در نشست خبری مطرح کرد:

حتماً باید دایی و قلعه‌نویی باشم تا صدای اعتراضم شنیده شود

تبریز(پانا)- محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی اعتقاد دارد عدالت در بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان رعایت نشده است.

کد مطلب: ۹۰۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حتماً باید دایی و قلعه‌نویی باشم تا صدای اعتراضم شنیده شود

محمدرضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: امروز به نظرم عدالت فوتبال رعایت نشد و روی یک لحظه غفلت متأسفانه بازی را از دست دادیم. بارها و بارها از روش‌های مختلف و کارهای ترکیبی صاحب موقعیت شدیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. من به فولاد تبریک می‌گویم، اما امروز اگر این بازی سه روز دیگر ادامه داشت ما به دلایل مختلف نمی‌توانستیم به دروازه فولاد برسیم.

وی ادامه داد: هر زمان که به دروازه فولاد نزدیک شدیم متأسفانه با سوت‌هایی از سوی داور مواجه شدیم. ما روزهای بدتر از این هم باختیم. ما به داور خسته نباشید گفتیم، اما مسئله من با تیم داوری این است که اگر با محروم کردن من کار درست می‌شود مرا محروم کنند، ولی من باید از تیمم دفاع کنم. من همیشه سعی کردم خویشتندار باشم، اما وقتی به چهره بازیکنانم نگاه می‌کنم نمی‌‌توانم این کار را انجام دهم. وقتی اوت می‌انداختیم خطا می‌گرفتند! وقتی داور در بازی با پیکان در دقیقه ۹۵ هند گرفت، اگر در این بازی در دقیقه ۹۰ پنالتی می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: چرا ما باید از قضاوت داوران خوب محروم باشیم. نمی‌گویم که داوران جوان برای ما سوت نزنند. چرا سه قضاوت آخر یک داور باید برای ما باشد؟ وقتی به داور می‌گوییم خطا نگرفتید می‌گوید که آوانتاژ داده‌ام، ولی ما در آن صحنه به ضربه خطا نیاز داشتیم نه آوانتاژ. شما ببینید دروازه‌بان فولاد پس از اینکه برای وقت‌کشی از داور کارت زرد گرفت، ۳۰ ثانیه هم با داور پشت دروازه حرف زد و دوباره وقت را تلف کرد. داوران باید بازی را مدیریت کنند. من هیچ وقت نخواستم که برای ما سوت بزنند.

مهاجری با بیان اینکه این قدر ما را تحت فشار می‌گذارند تا مجبور شویم لب به اعتراض باز کنیم، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم باخت را توجیه کنیم. ما اشتباه کردیم، گل خوردیم و باختیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و به خصوص در نیمه دوم فولاد در زمین خودش حبس بود و موقعیت‌های خوبی ساختیم، اما داور خوب سوت نزد و یک پنالتی هم برای ما نگرفت. واقعاً خستگی در تن‌مان می‌ماند به خاطر اینکه ناحق سرمان بریده می‌شود. حتماً باید من علی دایی و امیر قلعه‌نویی باشم تا صدای اعتراضم شنیده شود.

وی ادامه داد: ما از کمیته داوران چند بار خواستیم که برای ما هم احترام قائل شوند. اگر یک داور در دنیا آمد و سه بازی آخرش در لیگ برتر را برای یک تیم سوت زد، حاضرم به اندازه هر چیز که شما بگویید تاوان بدهم. کسانی که کادر داوری را می‌چینند حواس‌شان نیست و تاس می‌اندازند و داور انتخاب می‌کنند! داوری که همجوار استان ماست انتخاب می‌کنند تا هم برای ما و هم بازی تراکتورسازی سوت بزند. ما به ناحق باختیم، برای فولاد احترام قائلیم اما آنها امروز حقی برای برد نداشتند. فولادی‌ها در یک صحنه خوب کار کردند و به گل رسیدند، اما در دقایق دیگر بازی تیم ما بهتر بود.

«ما چون نه شانس کسب سهمیه داریم و نه سقوط می‌کنیم هر بلایی می‌خواهند سرمان می‌آورند.»، سرمربی ماشین سازان با بیان این جمله یادآور شد: ما در هفته‌های آینده با چهار تیم صدر جدولی بازی داریم. چطور باید روحیه بازیکنان را افزایش دهیم؟! در بازی با پرسپولیس روی کنعانی‌زادگان خطا شد، ولی خطا نگرفتند. شما دارید روحیه را از بازیکنان ما می‌گیرید. من نمی‌گویم که داوران همه چیز را به نفع ما بگیرند، اما نباید یک صحنه ۵۰-۵۰ را هم به نفع ما سوت زده شود؟ ما شرمنده مردمی شدیم که به ورزشگاه آمدند.

مهاجری در خاتمه تصریح کرد: تا ما می‌آییم هواداران را برای حضور در ورزشگاه جلب کنیم این اتفاقات می‌افتد. ما امروز مستحق مساوی هم نبودیم بلکه باید می‌بردیم، ولی متأسفانه از داوری متضرر شدیم. ما کمیت را بالا برده‌ایم، اما کیفیت را نه. داور پشت دروازه کجا باید کمک کند؟! از طرفی می‌گویید مشکل بودجه داریم، ولی تعداد داوران را از چهار داور به شش داور تغییر می‌دهید. با این حال هیچ تغییری در کیفیت داوری نداشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار