اولین شکست شاگردان مهاجری در سال جدید

تبریز(پانا)- دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۰۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین شکست شاگردان مهاجری در سال جدید

تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد از ساعت ۱۷ امروز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل این شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی این دیدار ۶ امتیازی، تیم میزبان فرصتی برای گلزنی داشت اما فرشاد سالاروند قدر این موقعیت را ندانست تا بازی دو تیم با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند. در ادامه اشتباهات بازیکنان ماشین‌سازی این فرصت را در اختیار فولاد قرار داد تا گل نخست بازی را شاگردان افشین قطبی به ثمر برسانند اما موقعیت‌های این تیم نیز بی‌ثمر بود.

در دقیقه ۳۰ بازی، تاکافومی آکاهوشی با اشتباه بازیکنان ماشین‌سازی صاحب توپ شد و با شوتی از راه دور تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد اما این توپ در ادامه راهی اوت شد. این بازیکن ۳ دقیقه بعد توانست با ارسال رضا میرزایی صاحب موقعیت شده و گل اول بازی را با ضربه سر به ثمر برساند.

پس از گل برتری فولاد، موقعیت‌های دو تیم بی‌ثمر بود تا نیمه نخست دیدار ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی عملکرد بهتری داشت و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه فولاد خلق کرد اما فرصت‌های گلزنی یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت تا شاگردان مهاجری همچنان به دنبال جبران گل خورده در این بازی باشند.

حملات ماشین‌سازی و فولاد در ادامه نیز بی‌تأثیر بود تا این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان برسد. بدین ترتیب افشین قطبی از زمان حضور در فولاد، توانسته است تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در تبریز شکست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار