مدیر آموزش و پرورش دشتی :

3 برابر ظرفیت ، مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دشتی پذیرش شده است

دشتی،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت : به دلیل شرایط نامساعد جوی ،طی 24 ساعت گذشته ، 3 برابر ظرفیت معمول، مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دشتی پذیرش شده است .

کد مطلب: ۹۰۴۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
3 برابر ظرفیت ، مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دشتی پذیرش شده است

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت : در ۲۴ساعت گذشته به دلیل بارش باران الهی و شرایط نامساعد جوی،400 نفر در ستاد اسکان فرهنگیان دشتی مورد پذیرش قرار گرفتند که این تعداد مسافر، 3 برابر ظرفیت مدارس مجری طرح اسکان نوروزی است.

علی حسینی با بیان اینکه شهرستان دشتی به دلیل اینکه فاقد مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مثل سواحل دریاست ، معمولا به عنوان مقصد گردشگری مسافران قرار نمی گیرد خاطر نشان کرد : امسال شاهد افزایش چشمگیر پذیرش مسافر در ستاد اسکان بوده ایم و طبق بررسی های انجام شده تعداد زیادی از مسافران کسانی بوده اند که سال های گذشته نیز از امکانات مدارس این شهرستان بهره مند شده اند و با توجه به تمیزی و آرام بودن محل های اسکان ، امسال نیز خورموج را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کرده اند .

حسینی افزود : از آغاز تعطیلات نوروزی ، 27 کلاس درس اصلی و 23 کلاس به صورت ذخیره مهیای پذیرش مسافران بوده است و به طور معمول هر شب 120 نفر از امکانات مدارس ما استفاده می کنند .

این مقام مسئول اظهار کرد : با اعلام وضعیت نامساعد جوی از طرف سازمان هواشناسی و اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتی در روزهای گذشته ، تمامی ظرفیت کلاس های مدارس، سالن های ورزشی، نمازخانه ها و سالن های اجتماعات مدارس برای اسکان موقت مهمانان عزیز استفاده شد و ما بدون هیچ گونه مشکلی حدود 400 نفر از هم وطنانمان را در مدارس اسکان دادیم .

وی افزود: از آغاز تعطیلات رسمی امسال تا کنون در حدود 800 مسافر در ستاد اسکان شهرستان دشتی پذیرش شده اند که حدود 80 درصد آن از خانواده فرهنگیان هستند .

حسینی در پایان ضمن تشکر از همه عوامل ستاد اسکان فرهنگیان دشتی ، معاونان ، مدیران و سرایدارن مدارس و همه کسانی که برای تسهیل گری در اسکان مسافران تلاش نمودند گفت: سلامتی همه مسافران عزیز برای ما مهم است و تمامی امکانات خود را برای آسایش آنان بکار خواهیم گرفت تا مسافران محترم از بابت محل اسکان دغدغه ای نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار