مدیر آموزش و پرورش دشتستان خبر داد؛

همزمان با شرایط نامساعد جوی پذیرش حدود ۴ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: همزمان با بارش باران و شرایط نامساعد جوی در روز پنجم فروردین ماه حدود ۴ هزار نفر مسافر در ستاد اسکان موقت فرهنگیان دشتستان پذیرش شدند.

کد مطلب: ۹۰۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با شرایط نامساعد جوی پذیرش حدود ۴ هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان

سید حسن لواسانی فرد گفت : در ۲۴ساعت گذشته به دلیل بارش باران الهی و شرایط نامساعد جوی، ۴هزار نفر در ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آمار مسافرت به دشتستان بخاطر بهار و طبیعت زیبای امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی امسال و همزمان با آغاز سفرها به دشتستان، 230کلاس درس مهیای پذیرش مسافران شده بود.

لواسانی فرد ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته به علت خطرات احتمالی تعداد کلاس های اسکان به 4۰۰کلاس، سالن ورزشی، نمازخانه و سالن های مدارس افزایش یافت.

این مقام مسئول با اشاره به استفاده از مدارس شهر های دالکی و روستای دهقاید، مدارس بخش ارم و بوشکان برای اسکان اظهار داشت: با اعلام وضعیت نامساعد جوی از طرف سازمان هواشناسی و اعلام ستاد مدیریت بحران دشتستان، تمامی ظرفیت کلاس های مدارس، سالن های ورزشی، نمازخانه ها و سالن های اجتماعات مدارس برای اسکان موقت مهمانان عزیز استفاده گردید و هیچ گونه مشکلی از بابت نبود محل اسکان در شرایط بارندگی برای مسافران وجود نداشت.

وی افزود: از آغاز تعطیلات رسمی امسال تا کنون در حدود 9 هزار مسافر در ستاد اسکان دشتستان پذیرش شده اند که حدود 80 درصد آن از خانواده فرهنگیان می باشد.

لواسانی فرد در پایان ضمن تشکر از همه عوامل ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان، معاونین، مدیران و سرایدارن مدارس و همه کسانی که برای تسهیل گری در اسکان مسافران تلاش نمودند گفت: سلامتی همه مسافران عزیز برای ما مهم است و تمامی امکانات خود را برای آسایش آنان بکار خواهیم گرفت تا مسافران محترم از بابت محل اسکان دغدغه ای نداشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار