توصیه های انتظامی پلیس قم پیرامون سرقت منزل

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک سال جدید از هموطنان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی در ایام تعطیلات نوروزی، سارقان را در انجام نیات شوم خود ناکام بگذارند.

کد مطلب: ۹۰۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توصیه های انتظامی پلیس قم پیرامون سرقت منزل

سرهنگ " صیاد درویشی" اظهار کرد: در زمان عزیمت به مسافرت حتماً منزل خود را به شخص امین بسپارید و از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن جداً خودداری شود .
وی افزود: در هنگام ترک منزل حتماً درب ورودی منزل ، درب حیاط ، پنجره‌های مشرف به کوچه و درب مشرف به بالکن را قفل کنید.
سرهنگ درویشی ادامه داد: در زمان مسافرت‌های طولانی به صرف داشتن قفل‌ های کتابی ، کامپیوتری و حفاظ بسنده نکرده و منزل را به فردی مطمئن بسپارید .
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: سارقان حرفه‌ای از محل‌های احتمالی ، نگهداری و اختفاء طلا و جواهر و وجوه نقد اطلاع دارند اگر نمی‌خواهید زیورآلات قیمتی را در مسافرت ‌ها همراه خود داشته باشید آنها را به صندوق‌های امانات بسپارید.
وی بیان داشت: عده‌ای از سارقان با همراه داشتن گل و شیرینی و تحت پوشش مهمانی به دنبال آدرس می‌گردد تا نسبت به شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت ‌کنند بنابراین بایستی در این زمینه کاملاً هوشیار باشید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ابراز داشت: در مسافرت‌های طولانی خارج از شهر موضوع را به پاسگاه و کلانتری محل سکونت نیز اطلاع داده دهید و تلفن‌های تماس پاسگاه و کلانتری محل را یاداشت و به خاطر داشته باشید .
سرهنگ درویشی عنوان کرد: در مواجهه شدن با سرقت سوابقی از مشخصات و جزئیات اموال با ارزش و ذی‌قیمت خود تهیه و داشته باشید که بتوان از آن استفاده کرد .
جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: به خانواده آموزش دهید قبل از شناسایی کامل افراد از بازکردن درب خانه خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار