آموزش‌وپرورش استان خراسان جنوبی در سالی که گذشت

توسعه 21 هزار مترمربعی فضاهای آموزشی

تهران (پانا) - توسعه 21 هزار و 41 مترمربعی فضاهای آموزشی و کسب مقام دوم و سوم مسابقات کشوری دانش‌آموزان استثنایی در رشته دوخت از دستاوردهای آموزش‌وپرورش داستان خراسان جنوبی در سال 1397 است.

کد مطلب: ۹۰۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه 21 هزار مترمربعی فضاهای آموزشی

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، محمدعلی واقعی با اشاره به دستاوردهای استان خراسان جنوبی در سال 97، اظهار کرد: در راستای اعتلای شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت و تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام‌های بلند و مؤثری در سال 97 برداشته‌شده است.

وی افزود: توسعه 21 هزار و 41 مترمربعی فضاهای آموزشی،احداث و تجهیز 14 دارالقرآن،احداث و توسعه 12 پژوهش سرا و برخوردار کردن 75 درصد کلاس‌های درس استان از سیستم گرمایش مرکزی از اقدامات آموزش ‌و پرورش استان خراسان جنوبی است.

واقعی بابیان اینکه نرخ سواد در این استان به 96 درصد افزایش‌یافته است، گفت: رشد پوشش تحصیلی ابتدایی به بالای 99 درصد رسیده است و کسب رتبه 7 کشور در آزمون سراسری و کسب 32 رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان در مسابقات قرآن، عترت، نماز و مسابقات فرهنگی و هنری از افتخارات دانش‌آموزی استان بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان جنوبی به اقدامات و برنامه‌های دیگری از دستاوردهای آموزش‌وپرورش استان خراسان جنوبی اشاره کرد که در ادامه خواهد آمد.

کسب 2 عنوان قهرمانی و 3 رتبه سوم کشور در مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان در رشته پیرامید دختران و دوومیدانی دختران و بازی‌های بومی محلی

کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره نوجوان سالم در رشته روزنامه دیواری

کسب رتبه دوم کشوری ابتکارات مدرسه‌ای

کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد در بین ادارات کل آموزش‌وپرورش سطح کشور

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در بین دستگاه‌های اجرایی استان در بعد آموزشی، فرهنگی

کسب رتبه برتر پدافند غیرعامل در استان

کسب رتبه اول کشور در الگوهایی برتر تدریس مدارس عشایری

کسب 2 رتبه اول کشور در رشته‌های هنر فرش و نگارگری دوازدهمین جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش

کسب مقام دوم و سوم مسابقات کشوری دانش آموزان استثنایی در رشته دوخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار