رئیس پلیس راهور خبر داد

سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین عامل تصادفات

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا بیشترین عامل تصادفات در شبانه روز گذشته را سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان کرد و از رانندگان خواست از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

کد مطلب: ۹۰۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین عامل تصادفات

به گزارش سایت پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیان‌فر گفت: انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل 85 درصد تصادفات نوروزی بوده است.

وی با بیان این که پنج استان غربی کشور شرایط جوی ناپایداری دارند، گفت: در استان‌های شمالی تردد به صورت سنگین در جریان است. در محور رشت - قزوین محدوده رودبار در هر دو طرف ترافیک سنگین است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در محور تهران - قم در هر دو سمت ترافیک روان است اما بار خروجی به سمت قم بیشتر است همچنین بار ترافیکی محورهای ورودی به خراسان رضوی سنگین است.

سرهنگ رحمانی: سفر به استان‌های غربی را به زمان دیگری موکول کنید

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز گفت: رانندگان سفر به استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و بخشی از استان لرستان را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای ارتباطی این استان‌ها افزود: هم اکنون اغلب محور‌های مواصلاتی در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و همدان لغزنده است و این مسأله باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار