توزیع ادامه سریال «نهنگ آبی» از ۲۰ فروردین

تهران (پانا) - با ادامه فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی «نهنگ آبی» در پایتخت، انتشار آن بعد از تعطیلات نوروزی و از تاریخ ۲۰ فرودین ماه از سر گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ادامه سریال «نهنگ آبی» از ۲۰ فروردین

به گزارش ایسنا، با توجه به اختلال در سیستم توزیع سراسری دی وی دی‌های شبکه نمایش خانگی در تعطیلات نوروز، توزیع سریال‌های این شبکه متوقف شدند. بر همین اساس نیز توزیع سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی که تا پایان سال ۹۷، هفت قسمت آن توزیع شده بود، از تاریخ ۲۰ فرودین ماه بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

همزمان تیم تولید این مجموعه نمایشی در حال فیلمبرداری قسمت‌های پیش رو در لوکیشن‌های مختلف در تهران و تدوین همزمان آن است.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «نهنگ آبی» ایفای نقش می‌کنند.

داستان این سریال به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و قلم بهرام توکلی در ۳۰ قسمت و به صورت معمایی از اتفاقات روز جامعه روایت می‌شود.

سریال «نهنگ آبی» با سرمایه‌گذاری سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار