مهاجری در نشست خبری قبل از بازی مطرح کرد:

کویتینگو در آینده کمک زیادی به ما می‌کند/ برای گلزنی به دقت بیشتری نیاز داریم

تبریز(پانا)- رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: مطمئن هستم جای کویتینگو در آینده به خوبی می‌تواند به ما کمک کند.

کد مطلب: ۹۰۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کویتینگو در آینده کمک زیادی به ما می‌کند/ برای گلزنی به دقت بیشتری نیاز داریم

رضا مهاجری در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: سال جدید را باید با ترس و لرز تبریک بگوییم. متاسفانه در حوادث اخیر سیل کشور تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم آذربایجان به خوبی با هموطنانمان اظهار همدردی کردند و کمک‌های زیادی هم داشتند و از این بابت خیلی خوشحالم که در این دیار با مردمان‌اش زندگی می‌کنم. امیدوارم باشگاه ماشین‌سازی هم بتواند با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بتواند کمک حال مردم عزیز سیل‌زدمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در رابطه با دیدار با فولاد خوزستان تصریح کرد: متاسفانه مسیح زاهدی را به دلیل مصدومیت‌های فراوان در دیدارهای اخیر، در اختیار داشتیم اما به دلیل دریافت کارت زرد در هفته قبلی، وی را در اختیار نداریم.

رضا مهاجری افزود: بازیکنان تیمم به خوبی می‌دانند که در دیدار با فولاد خوزستان رقابت‌ بسیار سختی داریم، چون دو تیم در جدول لیگ برتر همسایه هستند و رقابت بسیار فشرده‌ای دارند. اما از طرفی تمامی اعضای تیم فولاد خود را به خوبی ثابت کردند از طرفی بازیکنان تیمم مرد روزهای سختی هستند.

وی در رابطه با هواداران گفت: تبریز ۲ تیم بسیار خوب دارد و تراکتورسازی راه خود را به خوبی پیدا کرده است. اما ماشین‌سازی زمان زیادی لازم دارد تا هواداران فوتبال دوست تبریزی از این تیم حمایت کنند و بتوانیم در دیدار خانگی ۳ امتیاز حساس مقابل فولاد را کسب کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی اظهار کرد: برای پیروزی در فوتبال لازم است در درجه اول گل نخوریم. پس با این حساب باید بازی را به خوبی مدیریت کنیم و با گل نخوردن هم می‌توانیم به پیروزی برسیم. از طرفی رضا خالقی‌فر را در اختیار نداریم و این موضوع کار را هم برای ما سخت کرده است.

رضا مهاجری در رابطه با عدم نتیجه‌گیری تیمش در دیدارهای خانگی، بیان کرد: فشار خاصی بر روی بازیکنان تیمم نیست. تمرکز دفاعی در دیدارهای خانگی بیشتر است اما در دیدارهای خانگی لازم است هجومی بازی کنیم، کم‌تر تیمی در شهر تبریز ما را تحت فشار گذاشته است و متاسفانه در چند موقعیت کوتاه حریف امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تمام تمرکز ما برای دیدار فردا است و به همین علت به دیدارهای بعدی فکر نمی‌کنم. قطعا برد فردا مقابل فولاد خوزستان کمک می‌کند تا به هدفمان که حضور در جمع شش تیم برتر است، برسیم. از حضور "جای کویتینگو" هم خوشحالم و خوشبختانه قرارداد بلند مدت هم با این بازیکن بستیم و سرعت و پتانسیل بسیار خوبی دارد و قطعا در آینده از این بازیکن بیشتر استفاده می‌کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی اظهار کرد: لازمه گل زدن، تمرکز در ضربات پایانی است اما در برخی از شرایط فشارهای زیادی بر روی بازیکنان است. ما در نیم فصل دوم ۲ بازیکن عالی را از دست دادیم اما جایگزین خوبی هم داشتیم. از طرفی بازیکنان جدید لازم است تا خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

رضا مهاجری در ارتباط با عدم حضور اسماعیل فرهادی در ترکیب ۱۸ نفره تیم، خاطرنشان کرد: فرهادی به لحاظ اخلاقی و فنی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. این بازیکن در دفعات متعدد دچار مصدومیت شد و در آخرین مصدومیت، متاسفانه دست این بازیکن شکست، من در اکثر مواقع به این بازیکن نیاز داشتم اما نتوانستیم به دلیل مصدومیت، از اسماعیل فرهادی استفاده کنیم. این بازیکن از چرخه حضور در ترکیب اصلی تیم به دور بوده است و شاید زمان لازم باشد فرهادی هم بتواند به ترکیب اصلی تیمش برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار