آمار تردد مسافران نوروزی اردبیل به مرز ۴ میلیون رسید

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی آمار تردد مسافران نوروزی این استان به مرز ۴ میلیون رسیده است.

کد مطلب: ۹۰۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آمار تردد مسافران نوروزی اردبیل به مرز ۴ میلیون رسید

علی رحمتی، در هشتمین روز از نوروز ۹۸ در بازدید از محور اردبیل- سرعین تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تا ۷ فروردین ۹۸، ۳ میلیون و ۹۱۷ هزار تردد در استان به ثبت رسیده است .

او تاکید کرد: رقم واقعی تردد خودرو‌ها به مراتب بیشتر از این میزان است؛ چرا که این رقم بخشی از تردد‌هایی است که توسط ۶۴ دوربین تردد شمار در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است .

عضو شورای اداری استان تصریح کرد: این میزان تردد که در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است نشان می‌دهد اردبیل یکی از مقاصد اصلی سفر‌های نوروزی است .

رحمتی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی ترددها، افزود: در ۶ محور اصلی نیز میزان ورودی ۳۱۱ هزار و ۲۰۹ تردد و خروجی ۲۵۴ هزار و ۳۳ تردد ثبت شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش دارد .

او با بیان اینکه بیشترین میزان تردد در محور اردبیل- آستارا ثبت شده است، ادامه داد: در بازه زمانی ذکر شده مجموع تردد رفت و برگشت ۱۹۱ هزار و ۷۴۸ مورد است .

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان به کاهش ۱۴ درصدی تردد در محور اردبیل- سرعین نیز اشاره کرد و گفت : ورودی این محور ۱۱۷ هزار و ۹۳۱ تردد و خروجی ۴۱۳ هزار و ۴۵۳ تردد است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار