مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید سرزده از ستاد اسکان فرهنگیان گناوه:

اسکان حداکثری مسافران از اولیت های آموزش و پرورش استان است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید سرزده از ستاد اسکان فرهنگیان گناوه گفت: با توجه به شرایط جوی، اسکان حداکثری مسافران از اولیت های آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۹۰۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان حداکثری مسافران از اولیت های آموزش و پرورش استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در بازدید از ستاد اسکان شهرستان گناوه اظهار داشت: آموزش و پرورش استان با پیگیری و نظارت بر تمامی ستادهای اسکان سعی بر رفاه حال گردشگران در بحث اسکان را دارد تا مسافران سفر خوبی در استان تجربه کنند.

کرمی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات برای رفاه مهمانان نوروزی استفاده شده است ادامه داد: ستاد اسکان فرهنگیان اسکان در تمام شهرستان ها و مناطق فعال است.

وی تصریح کرد: در استان 22 پایگاه اسکان بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به فرهنگیان می باشند و حضور شبانه روزی عوامل اجرایی پایگاهها به منظور سازماندهی و ساماندهی کیفی، مطلوب و بهینه مسافرین از برنامه های این استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از اسکان بیش از 79 هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از 28 اسفند تا پنجم فروردین، 79 هزار و 965 گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 22 هزار و 213 خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

کرمی افزود: از این تعداد آمار، ستادهای اسکان فرهنگیان استان در این چند روز نوروز 98 از 72 هزار و 238 نفر فرهنگی در قالب 20 هزار و 67 خانوار میزبانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تا روز پنجم فروردین به 224 هزار و 258 نفر-روز می رسد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط جوی استان، اسکان حداکثری مسافران از اولیت های آموزش و پرورش استان است و در این مورد هیچ کوتاهی از ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان ها و مناطق پذیرفته نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز اظهاراشت: 17 هزار و 943 مسافر نوروزی در قالب 5 هزار و 45 خانوار در پنجمین روز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده اند.

اسکندر احمدی ادامه داد: علاوه بر اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی، با توجه به ضرورت اسکان اضطراری تمامی سالن های ورزشی سرپوشیده، نمازخانه های مدارس، سالن های امتحانات و مساجد در اختیار میهمانان نوروزی قرار داده شده است.

وی در پایان از زحمات شبانه روزی نیروهای ستادی و خدمت رسان مدارس جهت فراهم کردن شرایط بهینه برای رفاه حال فرهنگیان و مسافرین نورزی قدردانی کرد.

گفتنی است :مدیرکل آموزش و پرورش استان به صورت سرزده در شهرستان گناوه حضور یافت و نحوه خدمت رسانی ستاد اسکان این شهرستان را بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار