معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

آمار اسکان نوروزی فرهنگیان استان بوشهر تا پایان روز سه شنبه 6 فروردین به یکصد هزار و 666 نفر رسید

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان یکصد هزار و 666 نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آمار اسکان نوروزی فرهنگیان  استان بوشهر تا پایان روز سه شنبه 6 فروردین به یکصد هزار و 666 نفر رسید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا طراوت در بازدید از ستاد اسکان شهرستان عسلویه اظهار داشت: فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه و همچنین نزدیکی این شهرستان به دریا استقبال خوب گردشگران را به همراه داشته است.

طراوت با بیان این که کمتر کسی است به شهرستان عسلویه به چشم یک منطقه طبیعی با جاذبه های گردشگری زیبا بنگرد ادامه داد: ساحل های زیبا، روستاهای تاریخی و مجتمع های تفریحی در کنار فضای اقتصادی و صنعتی به این شهرستان رنگ و بوی گردشگری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: این بازدید به منظور بررسی کیفی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان عسلویه بود.

وی به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز سه شنبه 6 فروردین اسکان یکصد هزار و 666 نفر در قالب 27 هزار و 963 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون 282 هزار و 276 نفر-روز می رسد.

طراوت تصریح کرد: شهرستان های گناوه و بوشهر در روز ششم فروردین با اسکان بیش از 5 هزار مسافر و دشتستان نیز با اسکان بیش از 2 هزار مسافر در این روز، بیشترین اسکان را در بین شهرستان ها و مناطق استان داشته اند.

گفتنی است، این مقام مسئول در بازدید از مراکز اسکان در گفت و گویی با شماری از میهمانان فرهنگی مستقر خاطر نشان کرد: رضایت مسافران فرهنگی و گردشگران غیرفرهنگی از اولویت ستادهای اسکان است که همه شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان در این راستا به خوبی اقدامات لازم را انجام داده اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار