مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

پذیرش بیش از 38 هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه تا ششم فروردین

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پذیرش بیش از 38 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه تا پایان روز ششم فروردین‌ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از 38 هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه تا ششم فروردین

مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پذیرش بیش از 38 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه تا پایان روز ششم فروردین‌ماه جاری خبر داد و افزود: تا صبح روز 7 فروردین‌ماه جاری در مجموع 5529 خانوار، 19903 نفر و 38138 نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

وی در خصوص روند اسکان رایگان مهمانان نوروزی تشریح کرد: بعد از اعلام وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمانشاه، تعداد 30 مدرسه، مجموعه‌ی ورزشی وحدت با ظرفیت 140 تخت و اردوگاه باهنر با ظرفیت 240 تخت در شهر کرمانشاه آماده‌ی پذیرش حدود 2000 نفر از مسافران نوروزی به صورت رایگان هستند که باید 100 مدرسه در سایر مناطق و شهرستان‌ها را نیز به این آمار اضافه کرد که در سه روز گذشته 810 خانواده که جمعیتی بالغ بر 4600 نفر را تشکیل می‌دهند در سطح استان به صورت رایگان با پذیرش در ستادهای اسکان در مکان‌های استراحت و سکونت موقت آموزش و پرورش استان کرمانشاه اقامت دارند.

یزدان‌پناه در خصوص آمار اسکان مهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه گفت: تا پایان روز ششم فروردین 98، تعداد 3297 خانواده، 14547 نفر و 26514 نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان شهر کرمانشاه پذیرش شده‌اند.

لازم به ذکر است که مجموعه‌ی آموزش و پرورش استان کرمانشاه و در رﺃس آن مدیر کل آموزش و پرورش استان به شکل ویژه مشغول خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند و تمام توان خود را برای اسکان مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی که به کرمانشاه سفر کرده‌اند به کار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار