مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد:

اقامت رایگان بیش از 1000 نفر از مهمانان نوروزی در 48 ساعت گذشته در مراکز اسکان فرهنگیان پاوه

کرمانشاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش پاوه از اقامت رایگان بیش از 1000 نفر از مهمانان نوروزی در 48 ساعت گذشته در مراکز اسکان آموزش و پرورش پاوه، خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اقامت رایگان بیش از 1000 نفر از مهمانان نوروزی در 48 ساعت گذشته در مراکز اسکان فرهنگیان پاوه

مختار برزگرفرد، مدیر آموزش و پرورش پاوه در بازدید از مراکز اسکان سطح شهر، گفت: با توجه به بارش‌های سیل‌آسا و شرایط نامساعد جوی، بر اساس اطلاعیه‌ی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مبنی بر لزوم اسکان رایگان تمامی مسافران نوروزی در روزهای پیش رو تا رسیدن به شرایط مطلوب و پایدار جوی، گشت‌زنی و بازدید از بوستان‌ها و سطح شهر پاوه در همان دقایق ابتدایی آغاز بارش‌ها در دستور کار قرار گرفت و مهمانان و مسافران نوروزی، با احترام به مراکز اسکان این مدیریت جهت اقامت رایگان دعوت شدند.

وی با اشاره به تصمیم ستاد بحران شهرستان نسبت به جابجایی زوار و گردشگران حاشیه رودخانه سیروان به مناطق امن، افزود؛ شمار زیادی از این گردشگران در مراکز اسکان آموزش و پرورش پاوه اقامت پیدا کرده‌اند و در مجموع در دو روز گذشته بیش از 1000 نفر در مدارس و مراکز اسکان این مدیریت اسکان داده شده‌اند.

برزگرفرد از آمادگی کامل مراکز اسکان و امکانات آموزش و پرورش پاوه در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و مهمانان نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با توجه به تدابیر اتخاذ شده توسط ﻣﺴﺅولان استانی و شهرستان پاوه، گردشگران و مسافران نوروزی با آرامش خاطر، سلامت و خاطره‌ای خوش در دیار پاوه، مسافرت و تعطیلات خود را سپری نمایند.

در بازدیدهای مستمر ﻣﺴﺅولان و کارشناسان آموزش و پرورش پاوه از مراکز اسکان و دیدار با مهمانان ساکن در این مراکز، شرایط رفاهی و امکانات موجود مورد ارزیابی قرار گرفته است که نتایج این بازدیدها حاکی از رضایت مهمانان و گردشگران گرانقدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار