بازدید استاندار قم از مراکز اسکان زائرین در مدارس

قم (پانا) - استاندار قم با حضور در مدرسه ی میرزای شیرازی ناحیه 2 قم در جریان روند اسکان زائرین قرار گرفت .

کد مطلب: ۹۰۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار قم از مراکز اسکان  زائرین  در مدارس

بهرام سرمست استاندار قم در این بازدید با اشاره به نقش تعیین کننده ی آموزش و پرورش در زمینه ی اسکان زائرین اظهار کرد: نحوه پذیرش و خدمات در حال انجانم بسیار مطلوب و بضاعت خوب آموزش و پرورش در استان کمک شایانی در جهت میزبانی از مسافرین به استان قم نموده است .

استاندار قم همچنین با اشاره به بارش رحمت الهی و وضعیت جوی هوا و همچنین برودت هوا و افزایش حجم زائرین در مراکز استانی آموزش و پرورش تصریح کرد : استان قم آمادگی لازم جهت اسکان زائرین در شرایط اضطرار را داردو آموزش و پرورش نیز بر اساس اطلاعات دریافتی اقدامات مناسبی را برای تکمیل پروژه خدمت رسانی انجام داده است .

سرمست همچنین اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش را درارائه سایر خدمات ستود و گفت : خدمت در شهر مقدس قم افتخار است و این فرصت نباید به راحتی از دست برود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه به میمنت عید سعید مبعث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و نامگذاری سال به نام سال رونق ملی آموزش و پرورش باید بیشتراز گذشته در امورتوسعه گرایانه خود را نشان داده و افتخار آفرینی کند بر نقش آموزش و پرورش در توسعه ، ترویج و اشاعه شعایر دینی و اسلامی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار