ارتفاع آب در برخی مدارس گلستان بیش از یک متر است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: شماری از مدارس شمال این استان به ویژه در شهرستان آق قلا همچنان غرقاب است بطوریکه برخی از آنها بیش از یک متر زیر آب هستند.

کد مطلب: ۹۰۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتفاع آب در برخی مدارس گلستان بیش از یک متر است

احسان گوهری راد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیشتر مدارس آسیب دیده از سیل گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، مراوه تپه، مینودشت، کلاله، آق قلا و گمیشان است.

وی مدارس آسیب دیده از سیل گلستان را 256 مدرسه اعلام و اظهار کرد: این مدارس بین 10 تا 50 درصد آسیب دیده اند و در شهرستان آق قلا و برخی روستاهای گمیشان 70 تا 80 مدرسه زیر آب هستند.

وی افزود: در آق قلا بین 27 تا 30 مدرسه در وضعیت بحرانی قرار دارد که نیاز است آخرین وضعیت آنها ارزیابی شود و به احتمال زیاد پس از فروکش کردن آب باید در حیاط آنها چادر یا کانکس برای دانش آموزان تعبیه کنیم.

وی تصریح کرد: شیفتی کردن مدارس در برخی مناطق گلستان و تغییر شیفت ها و ساعت های آموزشی اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه باید با وزارت خانه متبوع برای تامین کتاب های درسی از بین رفته و تغییر زمان برگزاری امتحانات آخر سال مکاتبه و مجوز بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان مشکلات روحی و عاطفی دانش آموزان استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در عین حال برای امتحانات نهایی که بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، باید تمهیدات ویژه پیش بینی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار