مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

راهیابی 78 دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از راهیابی 78 نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 78 دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عومی اداره کل آموزش پرورش هرمزگان موسی دادی زاده سرخای افزود: با اعلام نتایج مرحله اول المپیادهای علمی 78 نفر از دانش آموزان هرمزگانی موفق شدند به مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزان (مرحله اول کشوری )راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: آزمون مرحله اول المپیادهای علمی به صورت هماهنگ کشوری در بهمن ماه 97 برگزار شد که تعداد1432 نفردانش آموز پسر و دختر در 9 رشته علمی به رقابت پرداختند.

این مسوول قبول شدگان این مرحله را از نواحی یک و دو بندرعباس، میناب، بندرلنگه، کیش و بشاگرد اعلام کرد و گفت: 25 نفر در رشته ریاضی، 10 نفر المپیاد ادبی، یک نفر جغرافیا، هشت نفر زیست شناسی ، شش نفرسلول های بنیادی، شش نفر شیمی، هفت نفر فیزیک، 10نفرکامپیوتر و پنج نفرنیز در رشته نجوم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه تعداد 78نفر از دانش آموزان هرمزگانی با قبولی در مرحله اول به مرحله دوم راه یافتند، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با سال گذشته 170 درصد رشد داشته است.

داد زاده در پایان گفت: آزمون مرحله دوم در هفته اول اردیبهشت ماه به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار