استیلی: این بچه‌ها شایستگی شکستن طلسم حضور در المپیک را دارند

تهران (پانا) - مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است این تیم می‌تواند طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک را بشکند.

کد مطلب: ۹۰۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استیلی:  این بچه‌ها شایستگی شکستن طلسم حضور در المپیک را دارند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص صعود تیم فوتبال امید به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی المپیک 2020 گفت: ما راه سختی در پیش داریم و تازه از مرحله اول عبور کرده‌ایم. از همین امروز به فکر مراحل بعدی و ادامه کار خودمان هستیم، چون این بچه‌ها شایستگی شکستن طلسم حضور در المپیک را دارند و باید به فکر برنامه‌ریزی مناسب برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باشیم.

وی درباره اتفاقات بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا خوشحالی عراقی‌ها روی بچه‌های ما اثر گذاشته بود و خیلی ناراحت بودند که چرا نتوانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. واقعاً تیم ما شایسته صدرنشینی بود و می‌توانستیم در بازی آخر هم پیروز باشیم، اما به واقع بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به حضور مهدی تاج در رختکن این تیم تصریح کرد: در حالی که هنوز وضعیت صعود تیم ما مشخص نبود و بسیاری از بازیکنان اشک می‌ریختند، آقای تاج برخورد آموزنده‌ای داشت. او به بچه‌ها خسته نباشید گفت و اعلام کرد تیم بسیار خوب و شایسته ظاهر شده است و اصلاً مهم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد، چون بچه‌ها با تمام وجود مبارزه کردند و حق‌شان پیروزی بود. واقعاً صحبت‌های رئیس فدراسیون تأثیر بسیار خوبی روی بچه‌ها داشت و جو تیم را تغییر داد. جا دارد من هم از ایشان و مجموعه فدراسیون تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند.

«ما هشت مسابقه تدارکاتی و اردوهای بسیار خوبی برگزار کردیم و در مسابقات هم عملکرد خوبی داشتیم.»، استیلی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدواریم از امروز همه‌ی اهالی فوتبال با قدرت در کنار تیم امید باشند. برنامه‌ریزی مسابقات به شکلی باشد که مشکلی برای برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه نداشته باشیم. تمامی امکانات و شرایط فراهم شود و در بهترین وضعیت ممکن وارد رقابت‌ها شویم تا بتوانیم در دور نهایی هم موفق ظاهر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار