رئیس کل بانک مرکزی خبر داد: حمایت شبکه بانکی از هموطنان سیل زده

تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی برحمایت شبکه بانکی از هموطنان آسیب‌دیده ناشی از سیل دراستان گلستان و مازندران تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد: حمایت شبکه بانکی از هموطنان سیل زده

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیس کل این بانک با ابرازهمدردی با هموطنان عزیزمان در استان گلستان و مازندران به دلیل سختی‌ها و صدمات وارده به اموال و فعالیت‌های اقتصادی آنها، گفت: عزیزانی که در این مناطق فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آنها آسیب‌دیده یا از بین رفته است، بدانند که قطعاً سیستم بانکی کشور با آنها همراه است.

وی در این باره ادامه داد: از این رو نظام بانکی در زمینه‌های اعطای وام‌های قرض‌الحسنه درکنار کمک‌های بلاعوض دولت، به تأخیر انداختن اقساط بدهی‌های قبلی آنها و دادن تنفس چند ساله بدون اخذ جرائم و اعطای وام‌های جدید برای راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها و نیز سرمایه در گردش مورد نیاز آنها برای ادامه تولید و فعالیت در واحدهایی که امکان ادامه فعالیت دارند؛ با آنها همراهی کرده و مساعدت لازم خواهند کرد.

همتی با اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی در این زمینه گفت: انشاالله در هماهنگی با کارگروه‌هایی که در این زمینه تشکیل خواهد شد، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به عزیزان هموطن درآن منطقه به عمل آید. امیدوارم بیشتر فعالیت‌های این عزیزان پوشش بیمه نیز داشته باشند و از طریق صنعت بیمه جبران خسارت بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار