پیکر یکی از سرنشینان قایق واژگون شده گمیشان پیدا شد

تهران (پانا) - سرپرست مرکز مدیریت فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و خدمات درمانی استان گلستان گفت پیکر یکی از سرنشینان مفقود شده قایقی که روز گذشته در گمیشان به دلیل واژگونی قایق مفقود شده بود، با تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیدا شد.

کد مطلب: ۹۰۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیکر یکی از سرنشینان قایق واژگون شده گمیشان پیدا شد

به گزارش ایرنا، علی رضا کمال غریبی اظهار کرد: تلاش برای پیدا کردن دیگر سرنشینان مفقود شده این قایق توسط نیروهای متخصص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، تکاور و هلال احمر مستقر در شهرستان گمیشان ادامه دارد.
این قایق موتوری که حامل 25 سرنشین اعم از امدادگران و سیل زدگان شهرستان گمیشان بود شب گذشته پس از واژگونی به بدنه بتنی مربوط به یک پل برخورد و به شدت آسیب دید و تمام سرنشینان آن به داخل آب سقوط کردند.
به گفته کمال غریبی 18 شهروند دیگر که در اثر واژگونی این قایق داخل آب افتاده بودند، نجات پیدا کردند اما هنوز دیگر سرنشینان آن مفقود هستند.
شهرستان ساحلی گمیشان در کرانه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان اکنون در محاصره سیل و بخشی از آن به زیر آب رفته است و به همین سبب طی شبانه روز گذشته بسیاری از مردم منطقه خانه‌های خود را ترک و با قایق به نقاط امن می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار