برگزاری جلسه شورای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه شورای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان توجه جدی با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین، برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی، استفاده از تمام ظرفیت های این حوزه و حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان در تمامی برنامه های فرهنگی و آموزشی گفت: آشنا ساختن جوانان با افکار، آراء و دیدگاه های حضرت امام راحل«ره»، مقام معظم رهبری«مدظلله العالی» و مبانی انقلاب اسلامی از جمله وظایفی است که باید نسبت بدان اهتمام داشته باشیم.

سید غلامحسن خلیلی موسوی همچنین به معرفی فرهنگ اصیل تربیتی اسلام و ایران، برقرای ارتباط مستمر بین مدرسه و خانواده ها و توجه و برنامه ریزی برای ارتقای تربیت عقلانی و رشد دینی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان تاکید کرد.

او با بیان اینکه ایجاد تحرک و انگیزه در دانش آموزان و سوق دادن آنها به عرصه فرهنگ و فعالیت های قرآنی جزو وظایف این معاونت است، توسعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت، توسعه مهارت های دانش آموزان و فضایل اخلاقی ، ایجاد روحیه امید، نشاط و فضای جذاب و شاداب در مدارس و تکریم و نحوه تعامل با همکاران و ارباب رجوع را از دیگر اولویت های برنامه این معاونت ذکر کرد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان بر استفاده بهینه از ظرفیت کانون های فرهنگی تربیتی و سازمان دانش آموزی، اطلاع رسانی توفیقات و پیشرفت ها، پذیرش پیشنهادات، نقدهای سازنده جهت ارتقای برنامه های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی ، توجه جدی به منابع انسانی، جذب و نگه داشت نیروی انسانی پرورشی و ایجاد زمینه برای ابتکار و خلاقیت در مدارس را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار