تخلیه خیابان‌های مجاور رودخانه خشک شیراز

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس گفت: احتمال طغیان رودخانه خشک وجود دارد و لازم است که مردم و شهروندان خیابان‌های مجاور رودخانه خشک و مسیرهای منتهی به این رودخانه را تخلیه کنند.

کد مطلب: ۹۰۳۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تخلیه خیابان‌های مجاور رودخانه خشک شیراز

به گزارش ایرنا، علی نقی طبیب لقمانی افزود: برخی سرشاخه ها و مسیرهای منتهی به رودخانه خشک طغیان کرده و تقاضا داریم شهروندان و مردمی که در حاشیه رودخانه خشک در شیراز به ویژه در حوالی پل علی ابن حمزه به سمت شرق و جنوب ساکن هستند احتیاط لازم را داشته باشند و وسایل با اهمیت منازل خود را جابه جا کنند چون ممکن است آب رودخانه خشک بالا بیایید و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

طبیب لقمانی اظهار داشت: هم اکنون ارتباط در تمام جاده‌های استان فارس به غیر از دو محور امامزاده اسماعیل اقلید و خنجشت در شهرستان اقلید برقرار است که مسیر جایگزین این دو محور نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: بارندگی کماکان تا آخر وقت امروز و اوایل فردا ادامه دارد و این انتظار از مردم و اهالی این استان داریم که حدالامکان از مسافرت های درون شهری و برون شهری اجتناب کنند.

سرپرست معاونت عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: از مسافران و میهمانان نوروزی استان فارس تقاضا داریم دو روز تحمل کنند و در این استان مستقر باشند و شرایط در تمام شهرها و شهرستان های این استان برای اسکان آماده شده و پذیرای مسافران نوروزی هستیم و هیچ نگرانی از این خصوص نداشته باشند.

لقمانی اظهار داشت:مردم در این شرایط به جاده نروند و توقف را ترجیح دهند که ریسک خطر کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان این هشدارها را جدی بگیرند،گفت: ساکنان مسیرهای منتهی به رودخانه خشک نظیر خیابان های ساحلی مراقبت لازم را داشته باشند و شهروندان نیز در این محدوده ها تردد نکنند.

وی عنوان کرد: از نیروی انتطامی درخواست داریم که از حضور مردم در حاشیه رودخانه خشک ممانعت و جلوگیری کند و مردم هم با نیروهای انتظامی در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند.

رودخانه خشک شیراز در واقع مسیل ( گذرگاه سیل) است که با امتداد غربی - شرقی، شیراز را به بخش شمالی و جنوبی تقسیم می کند.

سیل ناگهانی پنجم فروردین 98 شیراز موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر در دروازه قرآن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار