از ۲۸ اسفند تا پنجم فروردین صورت گرفت؛

اسکان ۱۱۹ هزار و ۱۵۴ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از اسکان ۱۱۹هزار و ۱۵۴ نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی استان از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز پنجم فروردین ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۱۱۹ هزار و ۱۵۴ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

عسکری نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه از روز سه‌شنبه ۲۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه پنجم فروردین ۹۸، ۳۹ هزار و ۷۱۸ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند، گفت: «در مجموع ۱۱ هزار و ۳۳ خانوار و ۳۹هزار و ۷۱۸نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.»

او تعداد مسافران اسکان یافته در این بازه زمانی در خانه‌های معلم را ۷۴۶ نفر معادل ۲۰۷ خانوار و تعداد مسافران اسکان یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها و غیره را ۳۳۳ نفر معادل ۹۳ خانوار اعلام کرد.

نیکزاد با اشاره به اسکان هفت هزار و ۲۲۴ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز مازندران در روز دوشنبه پنجم فروردین، بیشترین آمار اسکان را مربوط به شهرستان رامسر با یک‌هزار و ۲۰۲ مسافر اعلام کرد که بعد از آن ناخیه دو ساری با ۸۹۵ و تنکابن با ۸۱۴ مسافر فرهنگی قرار دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران یادآور شد که طرح اسکان از تاریخ 28 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین 1398 ادامه دارد.

آموزش و پرورش مازندران با 38 پایگاه، سه‌هزار و ۳۸ کلاس شامل 339 کلاس از نوع ویژه، 1462 کلاس از نوع «الف» و 1182 کلاس از نوع «ب» در نوروز ۹۸ میزبان مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار