سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

تهران (پانا) - «بنی گانتز» رقیب انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی ضد ایرانی، اعلام کرد که برای متوسل شدن به زور علیه ایران به منظور کنترل این رقیب منطقه‌‌ای، درنگ نخواهم کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، وی که در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی (آیپک) سخن می‌گفت، در ادامه ادعاهای خود گفت: از این تریبون به نظام ایران می‌گویم، به شما اجازه نخواهیم داد که خود را در سوریه تثبیت کنید و به سلاح هسته‌‌ای دست یابید.
این مقام صهیونیستی افزود: تحت نظارت من، شما به قدرتی منطقه‌‌ای تبدیل نخواهید شد و من در استفاده از زور در شرایط و زمان لازم، تردید به خود راه نخواهم داد.
گانتز همچنین با اشاره به دیدگاه خود در مورد چشم‌انداز صلح با فلسطینی‌ها، مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی همواره امنیت در کرانه باختری را تحت کنترل دارد.
وی با اعلام اینکه بیت‌المقدس، پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد ماند، افزود: مسئولیت تامین امنیت سرزمین اسرائیل، در دستان نیروهای اسرائیلی خواهد بود.
گانتز در میان تلاش‌های نتانیاهو برای برقراری ارتباط با اعراب خلیج فارس به منظور مقابله با ایران، درخصوص مذاکره با جهان عرب، اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار