کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل جاری شدن سیل بسته شدند

شیراز (پانا) - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با انتشار اطلاعیه ای گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک به علت بارندگی بسته شده و شهروندان و مسافران می توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد مطلب: ۹۰۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل جاری شدن سیل بسته شدند

بارندگی شدید به همراه تگرگ و سیل شهروندان شیرازی و صدها هزار مسافر این شهر تاریخی را دچار مشکل کرد؛
باران که از حوالی ساعت 8 صبح امروز دوشنبه پنجم فروردین ماه 98 شروع به باریدن کرد،به یکباره ریتمی تند و شدید به همراه بارش تگرگ به خود گرفت و پس از حدود یکساعت و نیم بارش مداوم شهر را سیل در برگرفت.

محمدرضا دهقانی با توجه به هشدار مدیریت بحران مبنی بر بارندگی شدید در این کلانشهر توصیه های ایمنی را به شهروندان و مسافران داد و افزود: شهروندان و مسافران به منظور افزایش ایمنی حتی المقدور از خودرو شخصی استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون خط یک مترو و ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران است، اضافه کرد: شهروندان و مسافران نوروزی از ایستادن در حاشیه رودخانه خشک و پل های آن خودداری کنند.
دهقانی اضافه کرد: مسافران نوروزی برای اسکان از سالن های سرپوشیده مشخص شده توسط شهرداری شیراز و به ویژه نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان استفاده کنند.
کنارگذرهایی چسبیده به خیابان ساحلی و رودخانه خشک شیراز برای تردد خودروها ساخته شده است که هنگام بارندگی های شدید، این کنار گذرها بسته می شوند.
رودخانه خشک در واقع محل عبور سیل (مسیل) است که شیراز را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند.
این رودخانه غربی - شرقی نهایتا به دریاچه مهارلو یا نمک در شرق شیراز می ریزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار