مرگ ۱۳ نفر در جاده‌های مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی

ساری (پانا) - مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 13 نفر در تصادفات جاده‌ای استان از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین و کاهش 38 درصدی آن نسبت به سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مرگ ۱۳ نفر در جاده‌های مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی

علی عباسی با اعلام این خبر، گفت: «۹ نفر از این افراد مرد و مابقی زن بوده‌اند، 11 نفر در محور برون‌شهری و روستایی و دو نفر در محور دورن‌شهری جان خود را از دست دادند.»

به گفته او آماری که پزشکی قانونی مازندران مریوط به محدوده زمانی 25 اسفند 97 تا 4 فروردین ۹۸ است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

عباسی با اشاره به اینکه 11 نفر در محل حادثه و دو نفر در بیمارستان فوت کردند افزود: «از این آمار 10 نفر بومی و سه نفر غیر بومی هستند.»

بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان از کل فوت‌شدگان عابر و راننده هر کدام پنج نفر، سرنشین دو و موتور سوار یک نفر هستند.

شهرستان‌های بابل، قائمشهر، سیمرغ، تنکابن و نور هر کدام با 3 مورد بیشترین فوتی در آن گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تاکید کرد که آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 15 مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده است وچون امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان ها بستری هستند، وجود دارد، آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار