مازندران تا پایان هفته بارانی است

ساری (پانا) - معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران وضعیت جوی استان تا پایان هفته را بارانی، مه‌‌آلود و همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مازندران تا پایان هفته بارانی است

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار پانا در شرح وضعیت هوای امروز دوشنبه پنجم فروردین مناطق غربی استان را ابری گاهی همراه با بارندگی اعلام کرد که در ارتفاعات همراه با مه و گاهی با بارش برف، کاهش دما و وزش باد خواهد بود.

او همچنین برای امروز، آسمان مازندران در مناطق مرکزی و شرقی استان را ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی کرد که از بعدازظهر با بارندگی در ارتفاعات مه آلود گاهی با بارش برف و وزش باد خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان استان برای فردا سه‌شنبه ششم فروردین را ابری اعلام کرددکه به ویژه در بعدازظهر و شب همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد خواهد بود.

اسدی هوای استان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفتم و هشتم فروردین را ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی کرد که در ارتفاعات مه‌آلود همراه با بارش برف و وزش باد بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، آسمان روز جمعه را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار