برنامه ریزی 240 سورتی پرواز برای گردشگران نوروزی گیلان

رشت (پانا) -مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد: 240 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برای گردشگران نوروزی برنامه ریزی شده است.

کد مطلب: ۹۰۳۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی 240 سورتی پرواز برای گردشگران نوروزی گیلان

غلامرضا کریم آقاییافزود: این تعداد پرواز رفت و برگشت تا 16 فروردین ماه جاری به مقاصد مشهد، اهواز، عسلویه، تهران، شیراز، بندرعباس، کیش، اصفهان، تبریز و ازمیر ترکیه انجام می شود.
وی همچنین به پروازهای خارجی فرودگاه سردار جنگل رشت در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: پرواز رشت به ازمیر ترکیه توسط شرکت پگاسوس ترکیه در سه روز از ایام نوروز انجام می شود؛ یکی از پروازهای خارجی یاد شده در 29 اسفندماه انجام و دو پرواز دیگر برای ششم و 12 فروردین ماه برنامه ریزی شده است.
وی همچنین از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
کریم آقایی گفت: فرودگاه از مهم ترین زیرساخت های سفر و گردشگری است و در راستای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی در فرودگاه رشت اقدامات مناسبی انجام شده است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال 1347 خورشیدی بازمی‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت یکی از برترین فرودگاه‌های ایران است و در رتبه 12 از نظر آمار پروازی می باشد.
فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و 15 کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به 220 هکتار می رسد؛ ارتفاع آن 40 پا پایین تر از آب های آزاد است و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی با هفت طرح تقرب مجهز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار