نیما نادری بازیگر «گرگ و میش»: تهران بدون ترافیک بهشت است

 تهران (پانا) - بازیگر سریال «گرگ و میش» از سال گذشته و برنامه‌اش برای سال آینده می‌گوید.

کد مطلب: ۹۰۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نیما نادری بازیگر «گرگ و میش»: تهران بدون ترافیک بهشت است

به گزارش خبرآنلاین، نیما نادری یک از بازیگران پرتعدادی است که با «گرگ و میش» به مخاطب عام تلویزیون شناسانده شد. او اما پیش از این سریال که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت چند سریال دیگر هم بازی کرده و البته نویسنده هم هست. همین سال گذشته او به عنوان یکی از نویسندگان فیلم «درخونگاه» در جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت. با این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون گفت‎وگوی عیدانه‌ای انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*معمولا برای تعطیلات نوروز چه برنامه‌ای دارید؟
کار ما همیشگی است و تعطیلات و غیرتعطیلات نمی شناسد. بنابراین تعطیلات نوروز هم خانه هستم و چند روز اول را به عید دیدنی می‌گذرانم و بعد مشغول کارهایم می‌شوم و به برنامه‌هایی که برای سال بعد در نظر دارم می‌رسم.

*سفر را ترجیح می‌دهید یا تهران بدون ترافیک؟
سفر همیشه بر همه چیز ارجح‌ و جذاب‌تر خواهد بود ولی ما به دلیل شغل‌مان مجبوریم تهران باشیم؛ تهران بدون ترافیک بهشت است.

*اگر تهران می‌مانید چقدر از وقتتان را تلویزیون می‌بینید؟
کمتر تلویزیون می‌بینم؛ امیدوارم روزی تلویزیون بتواند برنامه‌های جذابی را برای تمام اقشار از کودک تا پیرمرد و پیرزن بسازد و همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

*چقدر فیلم و سریال‌های خارجی را دنبال می‌کنید؟
بسیار. تقریبا تمام برگزیده‌های هر سال را می‌بینم.

*با توجه به اینکه شما نویسنده هم هستید چقدر برای نوشتن وقت می‌گذارید؟ آیا در سال آینده فیلم جدیدی با فیلمنامه شما خواهیم دید؟
از ۲۴ساعت، ده تا دوازده ساعت برای نوشتن و خواندن وقت می‌گذارم. البته اگر سر سریال یا فیلمی نباشم و اصولا بخواهم وقتم را برای نوشتن درنظر بگیرم، تقریب نصف روز را به نوشتن اختصاص می‌دهم. برای سال آینده فیلم «درخونگاه» را دارم که جذاب است و پیشنهاد می‌کنم مخاطبان و علاقمندان سینما آن را از دست ندهند. این فیلم در سال ۹۸ روی پرده خواهد آمد و یکی از نویسندگانش من هستم و امیدوارم برای تماشاچی هم جذاب باشد.

*چقدر برای خواندن کتاب وقت می‌گذارید؟
معمولا کتاب‌هایی که می‌خوانم بیشتر بنا به ضرورت است. یعنی مطالب و کتاب‌هایی را می‌خوانم که برای پروژه‌ای که مشغول نوشتنش هستم مورد نیاز باشد.

*بهترین کتابی که سال پیش خواندید؟
کتاب «قانون» بوعلی سینا را در سال ۹۷ یک بار دوره کردم و بسیار از آن آموختم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار