از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین صورت گرفت؛

اسکان ۹۷ هزار و ۷۷۳ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از اسکان ۹۷هزار و ۷۷۳نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی استان از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز چهارم فروردین ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۹۷ هزار و ۷۷۳ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

عسکری نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه از روز سه‌شنبه ۲۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه چهارم فروردین ۹۸، ۳۲ هزار و ۵۹۱ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند، گفت: «در مجموع ۹ هزار و ۵۳ خانوار و ۹۷هزار و ۷۷۳نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.»

او تعداد مسافران اسکان یافته در این بازه زمانی در خانه‌های معلم را ۶۴۱ نفر معادل ۱۷۸خانوار و تعداد مسافران اسکان یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها و غیره را ۲۳۶ نفر معادل ۶۶ خانوار اعلام کرد.

نیکزاد با اشاره به اسکان هفت هزار و ۵۱۸ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز مازندران در روز یک‌شنبه چهارم فروردین، بیشترین آمار اسکان را مربوط به شهرستان تنکابن با یک‌هزار و ۹ مسافر اعلام کرد که بعد از آن رامسر با ۹۴۶ و بابلسر با ۸۰۷ مسافر فرهنگی قرار دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران یادآور شد که طرح اسکان از تاریخ 28 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین 1398 ادامه دارد.

آموزش و پرورش مازندران با 38 پایگاه، سه‌هزار و ۳۸ کلاس شامل 339 کلاس از نوع ویژه، 1462 کلاس از نوع «الف» و 1182 کلاس از نوع «ب» در نوروز ۹۸ میزبان مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار