استاندار مازندران: در بحران همه باید پای کار باشند و هیچ مقام مسئولی نباید بی‌تفاوت باشد

ساری (پانا) - استاندار مازندران با بیان اینکه حمایت دولت از سیل‌زدگان بسیار جدی است، تإکید کرد که در بحران، همه باید پای کار باشند و هیچ مقام مسئولی نباید بی تفاوت باشد. ‎

کد مطلب: ۹۰۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: در بحران همه باید پای کار باشند و هیچ مقام مسئولی نباید بی‌تفاوت باشد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با محور بررسی مشکلات مهم و اساسی مناطق سیل زده مازندران با حضور فرمانداران، بخشداران، دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی به ریاست استاندار مازندران برگزار شد.

احمد حسین‌زادگان، رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران، در این جلسه با بیان این که وقتی شرایط بحرانی پیش می آید هیچ مقام مسئولی نباید بی تفاوت باشد، گفت: همه وظیفه دارند برای همراهی، کمک و همدلی با مردم خسارت‌دیده و بازگشت شرایط عادی به مناطق سیل زده پای کار بیایند.

استاندار مازندران با اشاره به این که تشکیلات جدیدی برای ستاد بحران پس از رفع مشکلات کنونی تعریف خواهیم کرد، اظهار داشت: باید ابتکار عمل را در بحران در دست گرفت.

حسین‌زادگان با تاکید بر این که خیلی سریع زندگی را باید به سیل زدگان بازگرداند، افزود: کارمان تازه شروع شده و همه‌ امکانات باید برای بازسازی مناطق سیل‌زده بسیج شود. بیشترین فشار در روستاها بر دوش دهیاران است که ما در این جلسه از دهیاران دعوت کردیم تا نظرات خود را بیان کنند.

استاندار مازندران با اشاره به این که باید از ظرفیت و امکانات بخش خصوصی اطلاعات کامل داشت تا در هنگام بحران با مدیریت صحیح و بسیج امکانات بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، یادآور شد: بایداز امکانات و ظرفیت سپاه و پایگاه های مقاومت دررفع مشکلات سیل زدگان بهره‌گیری کنیم.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که امیدوارم با شناسایی امکانات و تعیین مدیران معین بتوانیم در بحران های بعدی مشکلات را با سرعت کمتری حل کنیم، گفت: درهیچ بحرانی با این سرعت پرداخت های بلاعوض آن هم در تعطیلات انجام نگرفته است.این حمایت ها را با جدیت سرعت خواهیم بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار