شهردار نهبندان: فضای شهری متفاوت برای نوروز با نصب 15 المان در شهر

نهبندان (پانا) - شهردار نهبندان گفت: برای نوروز ۹۸ در شهر نهبندان ۳۰ استیکر و ۱۵ المان در میادین ایجاد کرده‌ایم تا در سال جدید فضای شهری متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم.

کد مطلب: ۹۰۳۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهردار نهبندان: فضای شهری متفاوت برای نوروز با نصب 15 المان در شهر

محسن بخشی شهردار نهبندان گفت: نهبندان به دلایل متعدد از جمله شهرهای مسافر پذیر خراسان‌جنوبی است.

شهردار نهبندان بیان کرد: از آنجایی که شهر نهبندان در مسیر سفر زائران استان‌های جنوبی و سیستان و بلوچستان به مشهد الرضا (ع) قرار دارد، به میقات الرضا مشهور است و بسیاری از این زائران یک شبانه روز را در نهبندان اسکان دارند.

بخشی ادامه داد: همچنین در نهبندان به واسطه جاذبه‌های گردشگری چون تالاب کجی و ریگ یلان نیز مسافران داخلی و خارجی متعددی به نهبندان سفر می‌کنند.

وی افزود: از این جهت تلاش کرده‌ایم که در نوروز ۹۸ فضای شهر نهبندان را با نورپردازی‌ها، ایجاد المان‌های جدید و استیکرهای متفاوت برای مسافران و شهروندان تبدیل به فضای مفرح و شاد کنیم.

شهردار نهبندان گفت: برای نوروز ۹۸ در شهر نهبندان ۳۰ استیکر و ۱۵ المان در میادین ایجاد کرده‌ایم تا در سال جدید فضای شهری متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم.

بخشی اظهار کرد: نکته قابل توجه و تأمل این است که طراحی تمامی المان‌های نوروزی در شهر نهبندان با ابتکار و طراحی هنرمندان نهبندانی و همکاران شهرداری انجام گرفته که نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها داشته است.

وی بیان کرد: از آنجایی که بلوار امام رضا (ع) مسیری است که به جاذبه‌های گردشگری نهبندان ختم می‌شود برای نوروز ۹۸ سنگفرش آن را به اتمام رساندیم.

شهردار نهبندان یادآور شد: همچنین برای نوروز ۹۸ آسفالت مسکن مهر شهر نهبندان و جدول‌کاری آن را به اتمام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در فضای شهری معرفی جاذبه‌های گردشگری نهبندان را نیز داشته باشیم، گفت: ۶ بنر در سطح شهر و ۱۲ بنر در پارک ورودی شهر جاذبه‌های گردشگری نهبندان را معرفی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار