انتخابی فوتبال المپیک؛ خط و نشان عراق برای کرانچار جدی‌تر شد

تهران (پانا) –در اولین دیدارهای روز دوم از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در قاره آسیا، تیم‌های مدعی با برد زمین را ترک کردند.

کد مطلب: ۹۰۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی فوتبال المپیک؛ خط و نشان عراق برای کرانچار جدی‌تر شد

دومین روز از دور اول مسابقات انتخابی فوتبال المپیک با برگزاری 7 بازی شروع شد.

در گروه C که میزبانی آن با تهران است، عراق صدرنشین گروه در دیدار با ترکمنستان به پیروزی 2 بر صفر رسید تا جایگاهش را تثبیت کند.

بازی‌های روز دوم از گروه G آغاز شد، گروهی که میزبانی آن به عهده مغولستان بود. کره شمالی که در اولین بازی میزبان را شکست داده بود در دیدار با تیم یک امتیازی سنگاپور با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در دومین بازی این گروه، مغولستان در دیدار مرگ و زندگی در جدال با هنگ کنگ تن به شکست یک بر صفر داد تا حذفش از مسابقات قطعی شود.

در سایر دیدارهای، دو بازی ساعت 13 آغاز شد. در گروه I که میانمار میزبان آن است، ژاپن پس از جشنواره گل در بازی اول، در دومین گام مقابل تیم ضعیف تیمور شرقی به پیروزی 6 بر صفر رسید.

از گروه J هم که بازی‌هایش در مالزی برگزار می‌شود، چین صدرنشین گروه در جدال با فیلیپین جشنواره گل راه انداخت و با برد 8 بر صفر از زمین خارج شد.

دو بازی همزمان هم ساعت 14:30 سوت زده شد. در گروه K که ویتنام میزبان آن است، برونئی ته جدولی در دیدار با تایلند مدعی 8 بر صفر شکست خورد.

در گروه H که میزبان آن کامبوج است، چین تایپه پس از تحقیر در اولین دیدارش، در دومین بازی استرالیا را پیش رو داشت و اینبار با شکست 6 بر صفر از زمین خار ج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار