انتخابی یورو 2020؛ آلمان در سرزمین لاله‎‌ها از بحران فاصله گرفت

تهران (پانا) –آلمان دست به کاری بزرگ زد و با پیروزی در خانه‌ هلند از بحران دور شد.

کد مطلب: ۹۰۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی یورو 2020؛ آلمان در سرزمین لاله‎‌ها از بحران فاصله گرفت

دومین هفته از مرحله انتخابی یورو 2020 با برگزاری 10 بازی شروع شد.

در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه C برگزار شد، تیم احیا‌شده و خوب هلند در دیداری خانگی مقابل آلمان بحران‌زده هر چند توانسته بود شکست 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 تعویض کند، در آخرین دقیقه تن به شکست 3 بر 2 داد.

بازی دو تیم هر چند در نیمه اول برابر بود، آلمان‌ها دو بار به گل رسیدند تا با پیروزی شیرین 2 بر صفر به رختکن بروند، سانه دقیقه 15 و گنابری دقیقه 34 برای تیم یواخیم لو در این نیمه گلزنی کردند. اما در آغاز نیمه دوم هلند خیز بلندش را برای جبران برداشت و در دقیقه 48 به همت دلی لایت یکی از گل‌ها را جبران کند و دقیقه 63 ممفیس دپای کار را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و دقیقه شولز در دقیقه 90 گل سوم آلمان را به ثمر رساند.

دیگر بازی این گروه بین تیم‌های ایرلند شمالی و بلاروس با برد 2 بر یک ایرلند شمالی تمام شد.

از گروه E، ابتدا ولز در جدال با اسلواکی با تک گل زودهنگام جیمز که در دقیقه 5 به ثمر رسید با برد یک بر صفر زمین را ترک کرد. سپس مجارستان در دیدار با کرواسی دست به کاری بزرگ زد و به پیروزی 2 بر یک رسید.

در گروه G، تیم مدعی لهستان در حضور هوادارانش مقابل لتونی به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

تیم یک امتیازی اسلوونی در دیدار با مقدونیه با تساوی یک بر یک متوقف شد. اسرائیل هم در جدال با اتریش با برد 4 بر 2 از زمین خارچ شد.

اما در گروه I، ابتدا قزاقستان در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل روسیه تن به شکست سنگین و دور از انتظار 4 بر صفر داد.

دیدار تیم‌های بدون امتیاز سن مارینو و اسکاتلند با برد 2 بر صفر اسکاتلند تمام شد و قبرس صدرنشین این گروه هم در دیدار با تیم مدعی بلژیک با شکست 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار