معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرازاسکان مسافران در گناوه و دیلم

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به علت استقبال گردشگران 26 درصد کلاس های ستاد اسکان استان در اختیار شهرستان‌های گناوه و دیلم است.

کد مطلب: ۹۰۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرازاسکان مسافران در گناوه و دیلم

غلامرضا طراوت در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان های گناوه و دیلم با بیان اینکه از تعداد کلاس های در نظر گرفته در استان برای اسکان مسافران، سهم شهرستان های گناوه و دیلم حدود 26 درصد کلاس ها است اظهار داشت: 761 کلاس در اختیار ستاد اسکان شهرستان های گناوه و دیلم است ولی به دلیل استقبال گردشگران، از سالن ها و چادر نیز استفاده می شود.

طراوت ادامه داد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان که کلاس‌های درس و خانه معلم است در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است و متاسفانه بیش از این نمی توانیم پاسخگوی حضور گردشگران در مناطق ساحلی شمال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان روز شنبه 3 فروردین 45 هزار و 524 مسافر در اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند افزود: این تعداد مسافر در قالب 12 هزار و 300 خانوار بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده در استان، 40 هزار و 118 مسافر فرهنگی در قالب 11 هزار و 145 خانوار است و همچنین 4 هزار و 159 مسافر در قالب یکهزار و 155 خانوار آن نیز غیرفرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات برای رفاه مهمانان نوروزی استفاده شده است افزود: ستاد اسکان فرهنگیان اسکان تا تعطیلات نوروز دایر خواهد بود و برای اسکان گردشگران همکاری لازم را خواهد داشت.

طراوت خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران نوروزی، امسال تمامی ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان ها و مناطق استان در طول شبانه روز فعال هستند.

رییس آموزش و پرورش گناوه نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان گناوه پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز شنبه 3 فروردین 9 هزار و 34 مسافر در قالب 2 هزار و 293 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده‌اند.

اسکندر احمدی افزود: با توجه به ازدحام گردشگر، ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با راهنمایی همکاران ستاد، مسافران به روستاهای مجاور و تا 15 کیلومتری گناوه نیز اسکان داده می شوند.

رییس آموزش و پرورش دیلم نیز با تشریح وضعیت موجود مسافران در شهرستان دیلم اظهار داشت: تا پایان روز شنبه 3 فروردین 7 هزار و 145 مسافر در قالب یکهزار و 987 خانوار در اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده اند.

عباس امید با بیان این که تعداد 264 کلاس در شهرستان دیلم آماده خدمت رسانی به مسافران و فرهنگیان است افزود: با تجهیز امکانات رفاهی در مدارس، حدود 143 کلاس در درجه "الف" و 121 کلاس نیز در درجه "ب" دسته بندی شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد آمار، 6 هزار و 360 نفر فرهنگی در قالب یکهزار و 960 خانوار در ستاد های اسکان فرهنگیان شهرستان اقامت دارند.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با حضور در ستاد فرهنگیان این دوشهرستان، از روند پذیرش مسافران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید برای بررسی وضعیت اسکان مسافران از مدارس صدف و هدایت شهرستان دیلم و همچنین شهید تیموری نژاد، حجاب، علامه¬حلی شهرستان گناوه نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار