دستور رئیس بنیاد شهید برای خسارات حادثه‌دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دستور رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران را صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دستور رئیس بنیاد شهید برای خسارات حادثه‌دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی با تبریک سال نو و ابراز تأسف از حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کمک به دستگاه‌های مسئول در امر یاری‌رسانی به هموطنان عزیز از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخش‌های مختلف بنیاد در این زمینه استفاده می‌‌کند.

معاون رئیس جمهور ضمن صدور دستور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان شاهد و ایثارگر افزود: متأسفانه حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران، موجب آسیب به تعداد زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن این مناطق شده است که باید رسیدگی به این موضوع در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع و ادارات کل بنیاد در استان‌های مربوطه قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به سیل زدگان شاهد و ایثارگر و تمهیدات اندیشیده شده در مورد حادثه دیدگان جامعه ایثارگری ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های عمر و حادثه و حوادث غیرمترقبه قرار دارند و لذا در شرایط فعلی می‌توانند از مزایای این بیمه‌ها استفاده کنند.

همچنین، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید نیز با اشاره به دستور رئیس بنیاد برای رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران گفت: پس از تشکیل ستاد رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر، مقرر شده است تا ساعاتی دیگر و پس از بررسی‌های میدانی، آمار اولیه خسارت دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده به ستاد مذکور ارائه شده و اقدامات لازم برای رسیدگی به این عزیزان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جبران خسارت‌های وارده به ایثارگران اندیشیده شده است، گفت: عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های حوادث غیرمترقبه قرار دارند و خسارات وارده به این عزیزان پس از ارزیابی توسط شرکت بیمه‌گر تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال قابل پرداخت خواهد بود و بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت خسارات وارده را پیگیری خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید ادامه داد: از ساعات اولیه بروز حادثه در استان‌های مازندران و گلستان، مدیران کل بنیاد در این استان‌ها در منطقه حضور داشته اند و به صورت مستمر در حال دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق هستند. ضمن اینکه ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سیل‌زده نیز مشغول خدمات رسانی به عزیزان شاهد و ایثارگر آسیب‌دیده هستند و امیدواریم در کوتاه‌ترین مدت، مشکلات پیش آمده برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم هموطنان عزیز در این مناطق رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار