پیام حمایت و توصیه مهم مهدی مهدوی‌کیا برای عادل فردوسی‌پور + تصویر

(پانا) – اسطوره فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و هامبورگ با انتشار پیامی از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام حمایت و توصیه مهم مهدی مهدوی‌کیا برای عادل فردوسی‌پور + تصویر

در حالی که از هفته گذشته و دوشنبه عصر مشخص شد مدیر جوان شبکه سه خط قرمز را روی نام عادل فردوسی‌پور کشیده است، حمایت فوتبالی‌ها از این مجری و گزارشگر مطرح فوتبال ایران موج گسترده‌ای به خود گرفته است.

در آخرین مورد مهدی مهدوی کیا، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و هامبورگ که این روزها در آلمان مشغول مربیگری در تیم جوانان هامبورگ است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حذف عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد. مهدوی‌کیا که در برخی سیاست‌ها مخالف عادل فردوسی‌پور بوده در این پست از عادل فردوسی‌پور حمایت کرد اما تاکید کرد در صورت بازگشت پیگیر حق قانونی فوتبال از صدا و سیما باشد.

در متنی که مهدوی‌کیا برای فردوسی‌پور نوشته، آمده است:

بعضی آدمها دقیقأ کارى رو انجام میدن که فکر میکنى براى انجام دادن اونکار به دنیا اومدن.

عادل فردوسى پور کارى رو شروع کرد که با تمام ضعف و قدرتش به پربیننده ترین برنامه تلویزیونى تبدیل شد. با اینکه در بسیارى از موارد از جمله پرداختن بیش از حد به حواشى فوتبال،قرارگرفتن فوتبالیها و گاهأ غیر فوتبالیها مقابل هم و گاهى توهین و افترا و ....،منتقد بخشهایى از برنامه بودم،ولى در کل این برنامه و عادل کمک بسیارى به فوتبال ایران در طول این سالها کردند و از بسیارى از اتفاقات بد در فوتبال جلوگیرى بعمل آوردند و باعث بهتر دیده شدن ورزش فوتبال شدند.

در مملکتى که بیشتر تصمیم گیرنده‌ها در جایگاه واقعى خود نیستند،شاهد سوزاندن یک استعداد و از بین بردن نبوغ کارى کسى هستیم که توانسته بهترین خدمت رو به تلویزیون انجام بده.

مقایسه‌اى میکنم بین کار عادل و گرى لینه کر انگلیسى.

تصور کنید عوامل شبکه اى که لینه کر در آن فعالیت دارد، خواهان رفتنش از برنامه بشن و به راحتى یکى از بهترین مجریها و کارشناسان ورزشى رو کنار بذارن.

در جایى که تلویزیونهاى خصوصى فعالیت میکنند،همه رقبا خوشحال میشن و اینکار رو قطعأ دیوانگى محض میدونند و سریع جذب برنامه اى بهتر خواهد شد.

آیا در ایران چنین امکانى وجود داره؟ تلویزیونى که در اختیار دولت است و بودجه دولتى دارد و رقیبى رو مقابل خودش به عنوان تلویزیون خصوصى نمیبینه و این باعث میشه ،برنامه‌اى که از پخش آن درآمد میلیاردى هر هفته داشته و عادل که با اجراى بینظیر و تلاش بسیار این برنامه رو به مانند کودکى بزرگ کرده، کنار بروند .همانطور که در حوزه هاى دیگر نیز تصمیمات غیرکارشناسى فراوانى گرفته میشه.

کلام آخر به عادل عزیز که خودش رو فرزند رسانه میدونه. میدونى که یکى از بزرگترین مشکلات فوتبال این مملکت پرداخت نشدن حق تلویزیونى به فوتبال و کلأ ورزشه.اگر این حق به فوتبال پرداخت میشد،امروز شاهد زیرساختهاى بیشتر در باشگاهها و تمرکز بیشتر اونها براى پیشرفت بودیم.

بیش از بیست سال هفته اى چند ساعت برنامه زنده اجرا کردى، ولى در مورد مهمترین مسئله فوتبال کوتاهى کردى یا نگذاشتند که جدى ورود کنى.امیدوارم به آغوش خانواده برگردى ،ولى اینبار توصیه کن که این خانواده باید حق فوتبال و ورزش رو پرداخت کنه یا از درآمدها و پخش اون صرفنظر کنه. در پناه پروردگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار