مدیرکل آموزش ‌و پرورش هرمزگان:

شمار مسافران نوروزی هرمزگان از مرز 56هزار نفر گذشت

پذیرش ۱۵ هزار و ۶۴۸ خانوار در سومین روز از سال نو

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش ‌و پرورش هرمزگان گفت: با پذیرش 15 هزار و 648 خانوار در سومین روز از سال نو، شمار مسافران نوروزی ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان به 56 هزار و 333 نفر رسید.

کد مطلب: ۹۰۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شمار مسافران نوروزی هرمزگان از مرز 56هزار نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی افزود: این میزان مسافر با احتساب تعداد نفرات و مدت زمان اقامت جمعا 169 هزار نفر روز محاسبه می شود که نشان از استقبال خوب فرهنگیان عزیز سراسر کشور از استان گردشگری هرمزگان است.

وی تاکید کرد: با وجود افزایش روزانه مسافران روند پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان بدون وقفه برابر برنامه در سراسر استان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: طبق سنوات گذشته شهرستان‌های بندرعباس و قشم همچنان بیشترین آمار پذیرش مسافر را دارا هستند که پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان فعالیت ستادهای اسکان ادامه داشته باشد.

دادی زاده با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر استان اهتمام لازم را برای تامین رضایت‌مندی مسافران نوروزی دارند، خاطر نشان کرد: استان گردشگری هرمزگان با برخورداری از اقلیم کم نظیر و تنوع آب ‌و هوایی، بیش از یکهزار کیلومتر نوار ساحلی، جزایر دیدنی و جاذبه‌های منحصر به ‌فرد طبیعی به همراه ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری، قطب گردشگری کشور است که گردشگران زیادی از این ظرفیت برای تعطیلات نوروزی استقبال می کنند.

گفتنی است، امسال 19 پایگاه با سه هزار و 106 کلاس درس در قالب 407 مدرسه و همچنین باشگاه شماره یک و پردیس دانشگاه فرهنگیان برای اسکان نوروزی فرهنگیان منظور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار