هشدار پلیس فتا درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان

تهران (پانا) - پلیس فتا درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توصیه‌هایی را مطرح کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس فتا درباره جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا ناجا با توجه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی درخصوص سیل‌زدگان و همچنین سفرهای نوروزی هشدارهایی را مطرح کرد.

این موارد به شرح زیر است؛

۱. کمک‌های نقدی خود جهت یاری رساندن به هموطنان سیل‌زده و آسیب‌دیده استان های شمالی و به‌ویژه استان گلستان را صرفا از طریق شماره حساب هایی که از سوی رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر اطلاع‌رسانی می شود واریز و از واریز وجوه نقدی به حساب های اعلامی از سوی افراد غریبه و بعضا سودجو که در فضای مجازی مشغول به تبلیغات دروغین هستند خودداری کنند.

۲. در هنگام خریدهای نوروزی از فروشندگان کنار جاده‌ای و دست‌فروشان به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز کارت را در اختیار این افراد قرار ندهند و تمامی مراحل عملیات کشیدن کارت در دستگاه Pos را شخصا خودشان انجام دهند.

۳. هموطنان عزیز در طول سفر حتما از مودم جیبی و بسته های اینترنت همراه استفاده کنند و از اتصال به وای فای اماکن ناشناس خودداری کنند.

۴. هموطنان گرامی کلیه خدمات مسافرتی و اقامتی خود نظیر رزرو هتل، تور، بلیط هواپیما، قطار و ... را صرفا از سایت های معتبر تهیه کنند.

۵. به شهروندان توصیه می شود در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن کارت بانکی در ایام تعطیلات نوروزی بهترین کار مسدودسازی کارت بانکی است که شهروندان می توانند با استفاده از تلفن گویای بانک، موبایل بانک یا دستگاه خودپرداز بانکی اقدام به مسدود کردن کارت بانکی خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار