بازدیدمدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از ستاد اسکان فرهنگیان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان اسلامشهر بر کیفیت‌بخشی اسکان مسافران و جلب رضایت حداکثری آنان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران  از ستاد اسکان فرهنگیان اسلامشهر

محمد صیدلو در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان اسلامشهر، در آموزشگاه شهدای ایران منطقه از عوامل اجرایی این ستاد قدردانی نمود.

او در ادامه اظهار کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به میهمانان است و در حالی که بسیاری از هموطنان در کنار خانواده هایشان روزهای آغازین سال را سپری می کنند ، برخی همکاران عزیزخدمت به میهمانان نوروزی را در شهرستانهای استان تهران پذیرفته اند .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسلسله بازدیدهای نوروزی خود از ستادهای اسکان فرهنگیان با مسئولین مراکز و شماری از فرهنگیان و میهمانان مستقر در مجموعه شهدای ایران تایر نیزگفتگو کرد و از نزدیک در جریان چگونگی و کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

صیدلو از عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان خواست تا تمام تلاش و توان خود را برای تکریم مسافرین و ساختن خاطره ای خوش و زیبا برای آنان به کارگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران جاذبه‌های فراوان گردشگری وتاریخی دارد، خاطر نشان کرد: توجه به جایگاه ومنزلت فرهنگیان ایجاب می کند که خدماتی متناسب با شأن این عزیزان به آنان ارائه شود، لذا تمام تلاش خود را می کنیم که هر ساله کیفیت اسکان آموزش و پرورش استان را درسطح قابل قبولی در مقایسه با سال گذشته افزایش دهیم تا رضایت مسافرین و گردشگران را به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار