واکشن علی پروین به شایعه‌سازی درباره فردوسی‌پور و 90

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه از مخاطبان برنامه نود است، تاکید کرد هرگز نگفته است که که عادل و برنامه‌اش را دوست ندارم، بلکه منتظر اجرای برنامه نود با اجرای فردوسی پور است.

کد مطلب: ۹۰۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
واکشن علی پروین به شایعه‌سازی درباره فردوسی‌پور و 90

به گزارش ایرنا، پس از اتفاقاتی که برای برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور در روزهای پایانی سال 97 رخ داد، واکنش ها و نقل و قول های زیادی از سوی اهالی ورزش، فرهنگ و ... در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد؛ یکی از این نقل و قول‌ها منتسب به علی پروین پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی است که به نقل از وی آمده است: «من برنامه 90 را نمی‌بینم و رفتار عادل فردوسی‌پور را هم نمی‌پسندم.»

پروین در مورد مسایل اخیر و اظهاراتی که به نقل از وی در فضاهای مجازی منتشر شد گفت و گوی اختصاصی را با خبرگزاری ایرنا انجام داد.
شماره هفت اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا واقعا شما برنامه 90 را دوست ندارید و خواهان تعطیلی این برنامه هستید؟ تاکید کرد: این چه حرفی است. من هر دوشنبه شب پای تلویزیون می‌نشینم تا برنامه 90 شروع شود و تماشایش کنم. من هرگز نگفتم که که عادل و برنامه‌اش را دوست ندارم و نمی‌دانم چرا اینگونه به حرف‌های من توجه شده است. خودم از دوستداران این برنامه تلویزیونی هستم و امیدوارم با حل شدن مشکلات دوباره شاهد پخش برنامه در تلویزیون باشیم.
پروین در پایان اظهار کرد: در سال جدید من بهترین‌ها را برای مردم کشورم آرزو دارم و امیدوارم با کم شدن کدورت‌ها و اختلاف سلیقه‌ها مردم بتوانند روزهای خوبی را در سال 98 تجربه کنند. دوستی و مهربانی بهترین روش است تا مردم ما بتوانند روزهای خوشی را در زندگی‌هایشان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار