حمایت ویژه گلزن ایران در جام جهانی از عادل فردوسی‌پور

تهران (پانا) - مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه گلزنی در جام جهانی را دارد به حمایت از عادل فردوسی‌پور پرداخت.

کد مطلب: ۹۰۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت ویژه گلزن ایران در جام جهانی از عادل فردوسی‌پور

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان، یحیی‌گل‌محمدی درباره اتفاقات رخ ‌داده برای برنامه ۹۰ و حذف عادل فردوسی‌پور از این برنامه ورزشی اظهار کرد: واقعا از شنیدن خبر شوکه شدم‌. چه دلیلی داشت که صدا و سیما خود را از توان بالا و تخصص عادل فردوسی‌پور محروم کند؟ ۹۰ برنامه‌ای با ۲۰ سال قدمت است که به خوبی با استفاده از توان بالای عادل، جایش را در میان مردم باز کرده‌است.

وی افزود: واقعیت این است که فردی با تخصص و توان فردوسی‌پور نداریم و جای خالی او به شدت احساس خواهدشد. امیدوارم در تعطیلات، مدیران صدا و سیما در تصمیم خود تجدید نظر کنند و هر طور شده عادل را حفظ کنند‌. صدا و سیما نباید فراموش کند که در فضای خاص امروز، حفظ یکی از معدود برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی، واجب است.

سرمربی پدیده شهرخودرو افزود: باورکردنی نیست که با برنامه‌ای تلویزیونی، بلافاصله پس از انتخاب به عنوان پرمخاطب‌ترین، اینگونه برخورد شود. فکر می‌کنم نقطه قوت ۹۰ در این حدودا ۲۰ سال، حضور فردی متخصص و کاردان مثل عادل فردوسی‌پور بود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: هنوز از این اتفاق شوکه‌ام و نمی‌دانم چرا چنین تصمیم عجیب و بدی گرفته‌شده‌است. حضور عادل فردوسی‌‌پور و برنامه ۹۰ بود که اجازه داد بسیاری از تصمیمات اشتباه مثل انتقال تیم‌های ریشه‌دار به شهرستان‌ها منتفی شود. عادل مقابل بسیاری از فسادها در فوتبال ایستاد و اجازه نداد خیلی از اتفاقاتی که می‌توانست موجب نابودی فوتبال شود، رقم بخورد.

گل‌محمدی که سابقه بیش از ۷۰ بازی ملی در دوران بازیگری را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: عادت کرده‌بودیم که همیشه دوشنبه‌ شب‌ها، ۹۰ را با اجرای عادل فردوسی‌پور ببینیم و امیدوارم در ادامه، دوباره شرایط فراهم شود تا ۹۰ با عادل به روی آنتن برود. واقعا حیف است ۹۰، بینندگانش را از دست بدهد.

سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: همواره نظر مردم مهمترین موضوع است. مردم نظرشان را با پیامک‌های هفتگی به برنامه ۹۰ و البته انتخاب این برنامه به عنوان برترین، اعلام کرده‌اند. نباید به گونه‌ای پیش رود که مردم حرفی بزنند و مدیری به خودش اجازه دهد، برخلاف نظر مردم تصمیم‌گیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار