پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1398 خورشیدی

کرمانشاه (پانا) - پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1398 خورشیدی

کد مطلب: ۹۰۳۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت آغاز سال 1398 خورشیدی

متن پیام دکتر مجید یزدا‌ن‌پناه به شرح زیر است:

با مهربانی محبوب مقلب‌القلوب، دری به باغ تازه‌تری از زندگی می‌گشاییم و پنجره‌ها را باز می‌کنیم که همراه با نسیم فرح‌بخش نوروزی، «روز میلاد اقاقی‌ها را جشن بگیریم» و در دفتر شکوفای تعلیم و تربیت، امیدوار به شکوفه‌های امید در بستر شکوهمند فرهنگ ایرانی - اسلامی باشیم.

نیک می‌دانیم کرمانشاهیان اولین مردمانی هستند که به خاطر موقعیت ویژه‌ی جغرافیایی بیش از سایر مردمان این مرز و بوم، با بهار هم‌نفس می‌شوند. به همین خاطر در باور مردمان اصیل و ریشه‌دار این خاک، از اواسط بهمن‌ماه «بهار کُردی» نیز خیمه می‌زند و استان زرخیز کرمانشاه، به مدد بهارآفرین تجربه‌ی دو بهار را به صورتی رسمی در تقویم طبیعی خود می‌بیند. این مردمان بزرگ و صبور، تحول را با تمام وجود حس می‌کنند و نوگرایی را در عرصه‌های مختلف زمزمه‌ی جان می‌کنند.

فرهنگیان گرانقدر کرمانشاهی! مردم شریف استان کرمانشاه!

نوروز امسال که با نام نامی علی(ع) گره خورده است، با اقداماتی تحسین‌برانگیز و نوگرایانه در عرصه‌ی وزارت آموزش و پرورش نیز همراه است. حس تغییر در بسیاری از امور زیربنایی آموزش و پرورش کشور، رایحه‌ی امیدبخشی است که با تدبیر وزیر تحول‌خواه آموزش و پرورش وزیدن گرفته و می‌رود که نویدبخش یک سیستم آموزشی پیشرو و ترقی‌خواه باشد که فرهنگیان ارجمند در آن نقشی سازنده ایفا می‌نمایند.

به‌راستی که بهار زیباترین آیت پروردگار برای آموزش درس تحول و پرورش انسان‌های تحول‌خواه است. کلاس طبیعت با بهار آغاز می‌شود و می‌تواند آزمون خوبی برای درک نشانه‌های معنوی زندگی ما انسان‌ها باشد.

کرمانشاه امروز با تدبیر و امید می‌تواند روزها و سال‌های بهارآیینی را پیش روی خود ببیند و با تلاش‌های شما خوبان، مشق زندگی مردمان این سامان تاریخی، با مدادهای رنگی امید و شادکامی نوشته شود. شما نیز بی‌تردید در ترسیم فرداهای امیدبخش این مردم سهمی قابل قبول داشته و خواهید داشت.

اینک در آستانه‌ی سال نو خورشیدی ضمن تبریک ویژه، برایتان روزها، ماه‌ها و سال‌هایی سرشار از سربلندی آرزو می‌کنم و امیدوارم آموزش و پرورش در سال آینده با عنایات رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، نگاه ویژه‌ی ریاست محترم جمهور و وزیر کاردان دولت تدبیر و امید، شاهد موفقیت‌های ویژه‌ای باشد و برگ‌های زرین دیگری به کارنامه‌اش افزوده گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار