مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

پذیرش ۳۱ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان

۱۹ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان در حال خدمات رسانی هستند

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۱۹ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان در حال خدمات رسانی هستند که از ابتدای فعالیت این پایگاه ها تا کنون 31 هزار نفر در قالب 8 هزار و 543 خانوار پذیرش شدند.

کد مطلب: ۹۰۳۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش ۳۱ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری پانای هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان موسی دادی زاده در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان شهرستان های بندرلنگه، خمیر و منطقه شیبکوه در جمع خبرنگاران افزود: امسال سه هزار و ۱۰۶ کلاس درس در ۴۰۷ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است که با آغاز فعالیت آن ها شاهد استقبال خوب فرهنگیان از ستادهای اسکان در استان هرمزگان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: برای تحقق شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان که از سوی وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است همه ظرفیت ها به کار گرفته شده است و فعالیت ستادهای اسکان برای ارائه بهترین خدمات روزانه بررسی می شود.

دادی زاده با اشاره به اینکه فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این روند بدون وقفه در طول شبانه روز تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

این مسوول همچنین اظهارکرد: شهرستان قشم تاکنون بیشترین آمار پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است و نواحی یک و دو در شهرستان بندرعباس نیز در رده های بعدی از نظر میزان پذیرش قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار امیدواری کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان با بهره گیری از همه ظرفیت های خود در خدمت فرهنگیان عزیز هستند که امیدواریم سفر خوب همراه با شادی و سلامتی را در استان گردشگری هرمزگان تجربه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار